اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله واعظ طبسی

مردم مشهد توهین‌کنندگان به ساحت پیامبر(ص) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: مردم مشهد در حضوری چشمگیر و اعتراضی، نسبت به توهین به ساحت پیامبر اسلام (ص) اعتراض کردند.

مردم مشهد توهین‌کنندگان به ساحت پیامبر(ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در پی‌اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) هزاران نفر از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی عصر امروز با شرکت در این راهپیمایی و تظاهرات ضداستکباری برای چندمین‌بار مراتب انزجار خود را از آمریکا و صهیونیسم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اعلام کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌ علی فرزانه، امام جمعه موقت مشهد اظهار کرد: کشورهای استکباری در کنار تحریم‌ها و فشارهایی که بر ملت‌های مسلمان دارند، به تازگی دست بر روی مقدسات گذاشته و آن‌ها را به تمسخر گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی ادامه داد: این اهانت‌ها در گذشته با کشیدن کاریکاتور پیامبر اکرم(ص) و پاره کردن قرآن انجام شده، اخیرا هم اهانت به رسول مکرم اسلام(ص) در قالب تولید یک فیلم موهن صورت گرفته که این اقدامات اوج عصبانیت استکبار از گسترش اسلام را به جهانیان اثبات کرد.

وی تصریح کرد: بیداری ملت‌های مسلمان و اوج اسلام‌گرایی در جهان باعث شده است این اهانت‌ها نسبت به مقدسات افزایش پیدا کند.

امام جمعه موقت مشهد خاطرنشان کرد: اهانت به رسول مکرم اسلام(ص) باعث شده است تا قیام مردم مسلمان برای دفاع از مقدسات اسلامی افزایش پیدا کند و موج ضد استکباری ملت‌های مسلمان، حتی کشورهای استکباری را فرا بگیرد.

وی در ادامه گفت: مردم ایران سال‌هاست با این حرکات مذبوحانه آشنا هستند و با توکل به خدا و ائمه(ع) آزمون‌های بزرگی را پشت‌سر گذاشته‌اند و در اعتراض به این حرکت زشت و قبیح در کنار ملت‌های مسلمان جهان یکپارچه در محکومیت توهین به پیامبر اکرم(ص) قیام کرده و هر روز با راهپیمایی و تظاهرات اوج نفرت خود را نسبت به کشورهای استکباری اعلام می‌کنند.

 فرزانه در پایان اظهار داشت: تحریم‌های بین‌المللی و خارج کردن منافقین کوردل از لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا نیز به‌خاطر مقاومت و پایداری ملت ایران در برابر آنهاست و دشمنان باید بدانند مردم ایران با ایمان، قدرت، تجربه و امکانات و دل‌های شیفته حق به پیروزی و نصرت الهی که خداوند وعده داده، خواهد رسید.

در این مراسم،آیت‌الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی نیز حضور داشت.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول