اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

ساخت پارکینگ طبقاتی آبادان مجدداً از مهرماه آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: در مهرماه سال جاری شاهد ادامه بهره‌برداری از پروژه پارکینگ طبقاتی هستیم که با راه‌اندازی مجدد کار آن، دیگر پروژه تعطیلی را در سطح شهرستان نداریم.

ساخت پارکینگ طبقاتی آبادان مجدداً از مهرماه آغاز می‌شود

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: پروژه پارکینگ طبقاتی آبادان به دلیل ایجاد نقص و ضعف فنی مدتی از ادامه کار بازمانده و هم‌اکنون در حال از سرگیری است.

وی افزود: در آزمایشات مکرر از فونداسیون‌ها و بتنی که در اجرای این پروژه در حال به‌کارگیری بود، دیدیم ادامه این پروژه به صرفه و صلاح شهر و شهروندان نیست زیرا حتی در صورت تکمیل و افتتاح، در آینده ممکن بود که اتفاق و حادثه ناگواری در آن رخ دهد.

شهردار آبادان خاطرنشان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و توسعه ابعاد مختلف اجتماعی و عمرانی شهر است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین مطالعات مشاور مقاوم‌سازی شهرداری در پروژه مذکور نشان می‌داد که اگر ساختمان با غلط‌کاری‌های پیمانکار وقت ساخته می‌شد پارکینگ 25 سانتی‌متر پس از پایان پروژه نشست می‌کرد.

شیرازی عنوان کرد: در همین راستا با پیگیری‌های انجام شده، ادامه کار پروژه را متوقف و با پیمانکار که صلاحیت ادامه کار را نداشت، قطع همکاری شد.

وی بیان کرد: همچنین با حمایت فرماندار ویژه آبادان، امسال از محل اعتبارات عمرانی استانی، اعتبار ویژه‌ای برای این پروژه در نظر گرفته شده و مرحله نخست انتخاب پیمانکار آن نیز طی شده و در اواخر شهریورماه سال جاری مرحله نهایی انتخاب پیمانکار نیز انجام می‌شود.

مدیر سامانه شهری آبادان اظهار کرد: با تمهیدات و اقدامات در حال انجام، در مهرماه سال جاری شاهد ادامه بهره‌برداری از پروژه مذکور هستیم که با راه‌اندازی مجدد کار آن، دیگر پروژه تعطیلی را در سطح شهرستان نداریم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول