اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه نخست امسال

265 هزار دام بردسیر علیه بیماری‌ها مایه‌کوبی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی بردسیر گفت: در نیمه نخست سال جاری 265 هزار و 17 نوبت رأس دام سبک و سنگین علیه بیماری‌های مختف دامی در بردسیر مایه‌کوبی شدند.

265 هزار دام بردسیر علیه بیماری‌ها مایه‌کوبی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر محمدحسین شهریارزاده صبح امروز در دیدار کارکنان دامپزشکی با امام جمعه و فرماندار بردسیر اظهار داشت: یکی از وظایف مهم دامپزشکی واکسیناسیون و ایمن‌سازی جمعیت دام‌ها علیه بیماری‌های مختلف دامی است.

وی افزود: در این راستا در نیمه نخست سال جاری 265 هزار و 17 نوبت رأس دام سبک و سنگین علیه بیماری‌های مختلف دامی مایه‌کوبی شدند.

شهریارزاده تصریح کرد: در این مدت همچنین 7 هزار و 751 نوبت رأس دام برای بیماری تب مالت خونگیری و 70 رأس دام آلوده شناسایی و کشتار شده و یک‌هزار و 232 مورد تست سل نیز صورت گرفته است.

رئیس شبکه دامپزشکی بردسیر گفت: این شهرستان در نیمه نخست اول سال جاری از نظر میزان ابتلا جمعیت دامی به بیماری‌ها نسبتا آرام و کم‌تنش بوده است.

شهریارزاده با اشاره به وظیفه نظارتی و توزیع و پخش فرآورده‌های خام دامی اعم از گوشت سفید و قرمز، ماهی و خوراک دام خاطر نشان کرد: نظارت بر بهداشت و سلامت بودن آنها با تلاش اکیپ‌های سیار و ثابت در تمام شهرستان انجام می‌شود.

رئیس شبکه دامپزشکی بردسیر گفت: دامپزشکی با نظارت بر صحت و سلامت تولیدات دامی فضای روانی جامعه را مدیریت می‌کند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول