اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بهزیستی:

40 میلیارد تومان مشکل مسکن مددجویان را حل می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت سازمان بهزیستی گفت: 200 میلیارد ریال اعتبار برای مسکن مددجویان در نظر گرفته شده است که در صورت تخصیص 200 میلیارد ریال اعتبار دیگر در نیمه دوم سال مشکل مسکن مددجویان حل می‌شود.

40 میلیارد تومان مشکل مسکن مددجویان را حل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، کوروش فانوسی صبح امروز در گردهمایی معاونان پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان‌های سراسر کشور که در مجتمع آموزشی فرهنگی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: در این گردهمایی راهبردی با همراهی مدیران و معاونان استانی برنامه‌های نیمه دوم سال را مرور کرده و سعی می‌کنیم برنامه‌ها را از طریق انتقال تجربیات ستاد به استان‌ها و برعکس بازنگری کنیم.

وی با اشاره به اینکه 34 معاون پشتیبانی از استان‌های سراسر کشور در این همایش حضور دارند، گفت: هدف از این گردهمایی انتقال دستورالعمل‌ها و قوانین به نیروهایی است که در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

فانوسی همچنین یافتن راهکار مناسب برای مشکلاتی که در سطح استان‌ها مطرح است از دیگر اهداف این همایش دانست و خاطرنشان کرد: از امسال برگزاری همایش‌ها در مجموعه داخل سازمان صورت می‌گیرد که این امر موجب صرفه‌جویی 60 درصدی در هزینه شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور در ادامه افزود: 200 میلیارد ریال اعتبار برای مسکن مددجویان در نظر گرفته شده است که در صورت تخصیص 200 میلیارد ریال  اعتبار دیگر در نیمه دوم سال مشکل مسکن مددجویان حل می‌شود.

وی با بیان اینکه 24 هزار پرسنل در حوزه نیروی انسانی فعالیت دارند، گفت: 154 وظیفه در سازمان بهزیستی در برنامه بودجه و اعتباری تعریف شده است که باید از جانب ستاد سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت انجام شود که این امر نیاز به حجم زیادی از ظرفیت نیروی انسانی دارد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول