اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آب و فاضلاب شهری نهبندان خبر داد

اتمام مرحله نخست طرح آبرسانی به فاز 2 مسکن مهر نهبندان

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهری نهبندان از اتمام مرحله نخست عملیات آبرسانی به فاز دو مسکن مهر این شهرستان خبر داد.

اتمام مرحله نخست طرح آبرسانی به فاز 2 مسکن مهر نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علیرضا نخعی صبح امروز در جمع مسئولان اجرایی شهرستان نهبندان اظهار کرد: آب یکی از نعمات گرانبهای خداوند است که بدون آن ادامه حیات و زندگی برای هیچ موجودی میسر نیست.

وی با بیان اینکه امروزه با توجه به بحران‌های آبی و خشکسالی‌های اخیر باید در مصرف آب صرفه‌جویی صورت گیرد، تصریح کرد: بهینه‌سازی مصرف منابع مختلف به ویژه آب باید در جامعه ترویج و تبیین شود تا این ماده حیاتی نیز برای آیندگان باقی بماند.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهری نهبندان، یکی از زیرساخت‌های مهم و اساسی برای توسعه و آبادانی را آب عنوان کرد و افزود: در همین راستا این امور برای برخورداری مردم و شهروندان در مسکن مهر این شهر از آب آشامیدنی اقدام به تامین آب برای آنها کرد.

نخعی ادامه داد: در فاز دو مسکن مهر نهبندان 2 کیلومتر لوله‌گذاری برای تامین آب شهروندان ساکنان در این فاز انجام شده و هم‌اکنون آماده افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری مبلغ 495 میلیون تومان اعتبار به منظور اجرای پروژه‌های آبرسانی این شهرستان تصویب شده است، تصریح کرد: این اعتبارات از محل اعتبارات تملک مصوب شد است.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهری نهبندان گفت: در حال حاضر تعداد پنج پروژه آبرسانی در شهرهای نهبندان و شوسف در دست اجرا است که پیشرفت فیزیکی صددرصدی دارند.

نخعی اظهار کرد: به منظور اجرای این تعداد پروژه اعتباری بیش از 267 میلیون تومان هزینه شده است.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهری نهبندان با بیان اینکه مخازن ذخیره آب شرب نهبندان به دوربین مجهز شدند، تصریح کرد: این دوربین‌ها در دو نوع چرخشی و ثابت هستند و این امکان را فراهم می‌کنند که می‌توان به ‌صورت شبانه‌روزی مخازن و محوطه اطراف آن را زیر نظر داشت.

نخعی افزود: این دوربین‌ها در راستای افزایش امنیت و حساسیت شرکت در مراقبت از مخازن آب شرب نصب شده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول