اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

مشکلات مسکن مهر سرایان برطرف شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سرایان خواستار برطرف شدن مشکلات پیش روی مسکن مهر این شهرستان شد.

مشکلات مسکن مهر سرایان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی سرایان، محمدعلی مهدی‌نژاد به منظور بررسی میزان پیشرفت احداث مسکن مهر در سرایان از این پروژه بازدید کرد.

وی در این بازدید در جریان میزان پیشرفت و مشکلات این طرح قرار گرفت و اظهار کرد: مسئولان باید برای برطرف کردن این مشکلات تلاش کنند.

فرماندار سرایان با اشاره به برخی از مشکلات فراروی مسکن مهر اظهار امیدواری کرد؛ با بهره‌برداری از طرح‌های مسکن مهر، مشکل مسکن مردم در این شهرستان برطرف شود.

مهدی‌نژاد همچنین در مراسم تودیع و معارفه بخشدار سه‌قلعه با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی گفت: ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس کاری کردند که تا ابد اثرات معنوی آن برای بشریت به یادگار می‌ماند.

وی عزت و عظمت ایران اسلامی را در جهان کنونی یادآور شد و افزود: امروزه به برکت مجاهدت ایثارگران در تمامی زمینه‌ها در جهان حرف برای گفتن داریم.

فرماندار سرایان خدمت در نظام اسلامی را عبادت دانست و گفت: از آنجا که صاحب اصلی این انقلاب حضرت ولی عصر (عج) است لذا خدمت به مردم عبادتی بزرگ بوده که در این ارتباط لازم است مسئولان در هر جایگاهی که هستند به بهترین نحو برای انجام آن تلاش کنند.

علی شریف‌زاده بخشدار سابق سه قلعه نیز در سخنانی پیروی از ولایت را اساس و در راس تمام امور برشمرد و افزود:‌ پیروی از ولایت فقیه لازمه رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی است.

علی شبانی بخشدار جدید سه قلعه نیز دوران مسئولیت را فرصتی مناسب برای خدمتگزاری به مردم دانست و به بیان رئوس برنامه‌های خود در بخش سه قلعه پرداخت.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول