اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان جنوبی

عملیات اجرایی مجتمع حیات طیبه در قاینات آغاز شد

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی مجتمع بزرگ فرهنگی، آموزشی و پرورشی حیات طیبه در قاینات با حضور استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

عملیات اجرایی مجتمع حیات طیبه در قاینات آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در مراسم کلنگ زنی این مجتمع فرهنگی، آموزشی خدمت به مردم را توفیقی بزرگ دانست و اظهار کرد: مسئولیتی که مسئولان دارند توفیقی الهی محسوب می‌شود و شکرانه این توفیق خدمت شبانه‌روزی به مردم است.

وی خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان را از مهم‌ترین اصول تربیتی در اسلام و سیره اهل بیت (ع) دانست و افزود: پیروان واقعی ولایت فقیه و دین مبین اسلام کسانی هستند که نه به گفتار بلکه در رفتار نیز پیرو واقعی ائمه بوده و در خدمت به مردم یک لحظه از پای ننشینند.

استاندار خراسان جنوبی تکریم و توجه به تمامی اقشار جامعه را از وظایف اصلی مسئولان دانست و ادامه داد: تمامی مشاغل و حرف در جامعه از جایگاه خاص و ویژه‌ای برخوردار هستند چرا که همه آن‌ها در راستای کمک به مردم و گره‌گشایی از امور آن‌ها تلاش می‌کنند بنابراین باید همیشه مورد توجه مسئولان در رده‌های مختلف قرار گیرند.

رشید شهرستان قاینات را دارای مردمی خوب، متدین و انقلابی دانست و افزود: با حضور مسئولان پر تلاش و ساعی که در این شهرستان حضور دارند اقدامات و تلاش‌های بسیار زیادی در راستای توسعه همه جانبه استان صورت گرفته است.

وی مشارکت مردم خراسان جنوبی را در همه زمینه‌ها در اوج دانست و گفت:‌ مردم استان خراسان جنوبی و شهرستان قاینات همواره نشان داده‌اند که در خدمت به مردم و کمک به همنوعان پیش‌قراول و جلودار بوده‌اند که این امر از خصوصیات برجسته مردم این دیار محسوب می‌شود.

مجتمع بزرگ فرهنگی، آموزشی و پرورشی حیات طیبه شهرستان قاینات در زمینی به مساحت 31 هزار و 500 مترمربع مساحت و 12 هزار مترمربع زیربنا شامل مدارس ابتدایی و متوسطه، سالن ورزشی، فرهنگ‌سرا، واحدهای تجاری و مسجد با اعتبار اولیه 50 میلیارد ریال با مشارکت 100 درصدی خیران احداث شده است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول