اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

اجرای طرح توانمندسازی روستاهای دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: طرح توانمندسازی و توسعه روستایی در روستاهای محروم و دورافتاده و کمتر توسعه یافته شهرستان دشتستان اجرا می‌شود.

اجرای طرح توانمندسازی روستاهای دشتستان

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از برازجان غلامحسین خسروی پیش از ظهر امروز در نشست شورای سلامت دشتستان اظهار داشت: تامین سلامتی مردم از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان است و برای این مهم نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم.

وی افزود: همه مردم و مسئولان باید اهتمام لازم را در افزایش شاخص‌های سلامت به کار ببندند و در این راستا هیچ گونه اهمالی پذیرفتنی نیست.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: دستگاه‌های ناظر باید در نظارت بر عرضه‌کنندگان مواد غذایی به‌ویژه توسط دست‌فروشان، دوره‌گردها و فروشندگان در بازارهای هفتگی مانند جمعه بازار دقت نظر بیشتری داشته باشند.

خسروی ادامه داد: دامپزشکی شهرستان باید نسبت به جلوگیری از کشتار دام زنده به صورت غیر مجاز نظارت بیشتری را به عمل آورد و با این مراکز برخورد قانونی صورت گیرد.

وی اذعان داشت: تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مواد غذایی باید غذای سالم و باکیفیت مطلوب و بهداشتی را به دست مردم برسانند و دستگاه‌های ذیربط نظارت کافی را بر این مراکز داشته باشند.

فرماندار دشتستان با انتقاد از وضعیت بهداشتی کارگاه‌های سنتی بسته‌بندی خرما گفت: توسعه صنایع بسته‌بندی خرما در این شهرستان باعث فروش و صادرات بیشتر این محصول در سطح ملی و منطقه‌ای می‌شود و مسئولان باید با کارگاه‌های غیربهداشتی و غیراستاندارد برخورد کنند.

خسروی از اجرای طرح توانمندسازی روستاهای این شهرستان خبر داد و افزود: طرح توانمندسازی و توسعه روستایی در روستاهای محروم و دورافتاده و کمتر توسعه یافته شهرستان اجرا می‌شود تا این روستاها نیز با اجرای این طرح از امکانات اولیه و عمرانی برخوردار شوند.

وی یادآور شد: اهتمام دولت در رشد و توسعه مناطق دورافتاده در چند سال اخیر بسیار ارزشمند بوده است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول