اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان:

فعالیت 75 گروه تعزیه در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از فعالیت 75 گروه تعزیه در دشتستان خبر داد.

فعالیت 75 گروه تعزیه در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کرم باقری بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در سطح جامعه امری بسیار لازم و ضروری است و مسئولان باید در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: حجم و کیفیت برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان طی چند سال اخیر رشد محسوسی داشته و شاهد استقبال مردم از این برنامه‌ها هستیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان ضمن ارایه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی هنری شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: حمایت از هنرمندان رشته‌های مختلف در دستور کار این اداره قرار دارد.

باقری با اشاره به اهمیت هنر تعزیه و با اشاره به استقبال مردم از این هنر تصریح کرد: با توجه به توان بالا و وجود بیش از 75 گروه تعزیه در دشتستان، این شهرستان به عنوان یکی از قطب‌های تعزیه کشور شناخته می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود استعدادهای جوان و نوجوان در زمینه هنرهای تجسمی و کسب عناوین بین‌المللی در این عرصه‌ها، این توانایی در شهرستان و به ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان وجود دارد که جشنواره‌ تعزیه را با شکوه و عظمت خاص برگزار کند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خواستار توجه ویژه فرماندار و حمایت از برگزاری برنامه‌های مهم فرهنگی و هنری و مذهبی در سطح شهرستان شد.

فرماندار دشتستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در عرصه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی بر برگزاری باشکوه جشنواره تعزیه تاکید کرد.

غلامحسین خسروی بیان داشت: فرمانداری و ادارات شهرستان با تمام توان خود در برگزاری این برنامه‌ها حمایت‌های لازم را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول