اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست امسال

میزان جرایم در دشتستان 18 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: میزان جرایم در دشتستان در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد کاهش یافت.

میزان جرایم در دشتستان 18 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان داوود محمودزاده بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین امنیت و رفاه و آسایش مردم دارد و در چند سال اخیر شاهد خدمات ارزشمند این نیرو هستیم.

وی افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی در دشتستان بسیار خوب بوده و با تلاش و همکاری سایر مسئولان شهرستان شاهد کاهش چشمگیر جرایم در این شهرستان هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان با ارایه گزارشی از فعالیت‌های یکسال اخیر نیروی انتظامی دشتستان خاطر نشان کرد: در مجموعه نیروی انتظامی هر روز شاهد ارتقای این مجموعه هستیم و ماموران انتظامی به شکل تمام‌وقت برای تامین امنیت در شهرستان تلاش می‌کنند.

محمودزاده با تاکید بر حضور و همکاری مردم در ایجاد امنیت در جامعه گفت: در شهرستان دشتستان در شش ماه نخست سال جاری 18 درصد کاهش جرایم نسبت به سال گذشته داشته‌ایم که نشان‌دهنده تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی است.

وی از وقوع 432 مورد تصادف جاده‌ای در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: در سال جاری 432 مورد تصادف در این شهرستان رخ داد که 45 نفر فوتی و 392 نفر مجروح نیز بر جای گذاشت.

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: باید دست به دست هم دهیم و با تلاش همه‌جانبه برای بهبود وضعیت امنیتی دشتستان اهتمام ورزیم.

در پایان این برنامه از نیروهای نمونه انتظامی دشتستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول