اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مادر شهید سنگسری:

خودم گفتم برود / یک قطره اشک هم برای شهیدم نریختم

خبرگزاری فارس: مادر شهید سنگسری می‏گوید: از روز شهادت فرزندم در سال‏های دفاع مقدس تا امروز حتی یک قطره اشک هم برای او نریخته‏ام.

خودم گفتم برود / یک قطره اشک هم برای شهیدم نریختم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مادر شهید سنگسری ظهر امروز در دیدار حسن سعدالدین فرماندار شهرستان سمنان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان و شماری از مسئولان سمنان با دو خانواده شهید و خانواده یک جانباز سرافراز دوران جنگ تحمیلی در بخش سرخه، خاطراتی از فرزند شهیدش بیان کرد که بسیار جالب توجه بود.

وی اظهار داشت: خاطرات از شهید سنگسری بسیار زیاد است اما در بیان خاطره‏ای از فرزند شهیدم باید بگویم که به یادم نمی‏آید که این شهید والامقام حتی یک روز دین خود را ترک کرده باشد.

این مادر شهید گفت: شهید سنگسری همواره توجه خاصی به رعایت موازین و احکام اسلامی و آنچه دین برای مسلمانان قرار داده بود، داشت.

مادر شهید سنگسری افزود: این شهید همواره وظایف دینی خود را به طور کامل اجرا می‏کرد.

وی بیان داشت: «افتخار می‏کنم که خودم به پسرم گفتم به جبهه برود و از روز شهادت او تا امروز حتی یک قطره اشک هم برای شهیدم نریختم».

به گزارش فارس؛ خانواده شهیدان حسین و علی‏اکبر حسنان نیز امروز با فرماندار شهرستان سمنان و مسئولان این شهرستان دیدار کردند.

سعدالدین در ادامه به دیدار با خانواده جانباز سرافراز اسلام، محمد اسلامی رفت که در دوران دفاع مقدس ایثارگری‏های فراوانی از خود نشان داد و در نهایت نیز به جانبازی 70 درصدی نائل آمد.

در این بازدیدها و نشست‏های صمیمانه، فرماندار سمنان مسائل مختلف و مشکلات این خانواده‏ها را بررسی کرد.

سعدالدین از والدین و خانواده‏های معظم شهدای اسلام و انقلاب اسلامی خواست تا برای مسئولان کشور دعا کنند و از خداوند متعال بخواهند که مدیران امروز، همواره ادامه‏دهنده آرمان‏های شهدای دیروز کشور باشند.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر به خانواده‏های شهدا شد و گفت: بدون تردید، امنیت موجود در کشور در زمان حاضر، حاصل از خودگذشتگی و شهادت فرزندان غیور این مرز و بوم اسلامی است.

فرماندار شهرستان سمنان افزود: پیروان امام راحل (ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از هیچ کوششی دریغ نکردند و امروز هر چه برای رفع مشکلات خانواده‏های شهدا تلاش شود، باز هم کم است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول