اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

نیروی انتظامی زمینه فعالیت بزهکاران را ناامن می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: نیروی انتظامی یکی از ارکان لازم برای ایجاد امنیت اجتماعی و ناامن کردن فضای وقوع جرم برای بزهکاران است.

نیروی انتظامی زمینه فعالیت بزهکاران را ناامن می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در دیدار با کارکنان فرماندهی انتظامی این شهرستان اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی در سایه ولایت و رهبری‌ و منویات رهبر فرزانه انقلاب با اقتدار کامل و تلاش وافر ‌در سطح کشور همسو با مردم و مسئولان‌، نعمت آسایش و آرامش را به عنوان نخستین ضرورت‌ها‌ی هر جامعه گسترده است.

وی افزود: بر این اساس با همدلی و همراهی خوبی که مابین نیروهای انتظامی‌، بسیج و دیگر ادارات وجود دارد، کمترین مشکلات در بحث ناامنی و معضلات اجتماعی را در شمالی‌ترین نقطه استان کرمان شاهد هستیم.

متقی نیروی انتظامی را یکی از ارکان لازم برای ایجاد امنیت اجتماعی و ناامن کردن فضای وقوع جرم برای بزهکاران دانست و تصریح کرد: اراده پولادین‌، داشتن روحیه سلحشوری، ‌دین‌مداری و اخلاق‌مداری مهم‌ترین شاخصه برای کارکنان نیروی انتظامی است.

وی گفت: پلیس در نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو منویات مقام معظم رهبری و در سایه قانون اساسی‌ برای مردم و در راستای گسترش رفاه و آسایش آنان گام بر می‌دارد.

متقی کوهبنان را شهرستانی با ضریب امنیت بالا در کشور و جنوب شرق کشور ‌قلمداد کرد و آن را حاصل تلاش همه دستگاه‌های عضو شورای تأمین از جمله فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان در همه بخش‌ها دانست.

هادی میرزایی فرمانده‌ انتظامی کوهبنان نیز با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه طی ماه‌های گذشته اظهار داشت: تجلیل از خانواده شهدای نیروی انتظامی‌، ایثارگران‌، بازنشستگان و کارکنان نمونه‌، نواختن زنگ انضباط اجتماعی در مدارس‌، دیدار فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان با فرماندار، ‌برگزاری مسابقات ورزشی‌، حضور کارشناسان انتظامی در مدارس شهرستان‌، برگزاری ر‍ژه خودرویی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا‌ شده طی‌ هفته نیروی انتظامی در کوهبنان است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول