اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

نیروی انتظامی بر مبنای رهنمودهای رهبری حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان با تأکید بر این نکته که نیروی انتظامی تابع امر ولایت فقیه است، گفت: نیروی انتظامی وابسته به هیچ جریان و حزب خاصی نیست بلکه بر مبنای رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری حرکت می‌کند.

نیروی انتظامی بر مبنای رهنمودهای رهبری حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، پیش از ظهر امروز کارکنان نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا با فرماندار تویسرکان در دفتر فرمانداری شهرستان دیدار کردند.

فرماندار تویسرکان در جمع پرسنل نیروی انتظامی با تبریک این هفته و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای این نهاد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما بسترساز یک حکومت جهانی است، اظهار داشت: تمام کسانی که در ایران اسلامی در هر حوزه و رده مسئولیتی فعالیت دارند بدون تعارف باید با تلاش و همت دوچندان در راستای برنامه‌ها و اهداف انقلاب برای دستیابی به جایگاه مطلوب و حکومت جهانی حضرت صاحب‌الزمان (عج) حرکت کنند.

حسن رضانیا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با وجود برخی کمبودها در دفاع از ارزش‌ها و تأمین نظم و امنیت خوب عمل کرده است، افزود: تدوین برنامه مشارکت‌محوری مردم با نیروی انتظامی در رشد سلامت جامعه در حوزه‌های مختلف در دهه گذشته یکی از گزینه‌های خاص در نگاه و اهداف امام خمینی(ره) بوده است.

وی با اشاره به نقش شهدای نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی و با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی در برابر بدخواهان این نظام ایستادگی کرده است.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر این نکته که نیروی انتظامی ما تابع امر ولایت فقیه است، تصریح کرد: نیروی انتظامی وابسته به هیچ جریان و حزب خاصی نیست بلکه بر مبنای رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری حرکت می‌کند یعنی هر جا ولایت تشخیص دهند که باید جنگ و یا صلح باشد عمل می‌کند.

وی با اشاره به وظیفه و رسالت بسیار سخت و سنگین نیروی انتظامی، گفت: عملکرد نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها به ویژه در برقراری نظم و امنیت بسیار خوب بوده است، نمونه بارز این امر در فتنه شکل گرفته از سوی دشمنان در سال 88 بر همگان ثابت شد که چطور این ارگان با تبعیت از ولایت فقیه و مطابق با رویکرد و مصالح نظام در مقابل حرکت دشمنان ایستادگی و عمل کرد.

وی با بیان اینکه امام(ره) انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدون مردم بی‌معنا می‌دانستند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز بر حضور و وجود مردم به عنوان یکی از پایگاه‌ها و ارکان اصلی نظام و حکومت اسلامی ایران تأکید دارند چرا که در هر برهه از رخدادهای شکل گرفته در طول انقلاب که مردم حاضر شدند پیکره سران کفر در هر رده قدرتی متزلزل شد.

فرماندار تویسرکان در ادامه در صحنه بودن آحاد مردم را در تأمین امنیت همه‌جانبه جامعه اثرگذارترین راه حل خواند، تصریح کرد: همکاری و تعامل دوجانبه مردم و دستگاه نیروی انتظامی بسترساز امنیت و کاهش محسوس ضریب جرائم و بزه را در سطوح مختلف اجتماع می‌شود و آمار ارائه شده امروز از سوی مسئولان مربوطه به واسطه اجرایی شدن این مهم در سال‌های اخیر است.

وی با تأکید بر اینکه همه باید برای تحقق امنیت عمومی در همه حوزه‌های جامعه اهتمام وافری داشته باشیم، اظهار داشت: یکی از عوامل مؤثر در نهادینه شدن این مهم اعتماد مردم به نیروی خدوم انتظامی است چراکه این سرمایه منجر به اقتدار و پشتوانه محکمی برای اجتماع می‌شود.

رضانیا در پایان عملکرد نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان را خوب ارزیابی کرد و گفت: ورود قانونمند و مدبرانه نیروی انتظامی، در عرصه سخت مسائل سیاسی و امنیتی به هنگام انتخابات نظم و امنیت خاصی را با توجه به فضای حاکم بر شهر برقرار کرد و امروز تویسرکان از لحاظ امنیت در جایگاه خوب استانی قرار دارد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول