اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیلم‎های جشنواره فیلم کودک زیر ذره بین 80 کارشناس قرار گرفت

خبرگزاری فارس: بیش از 80 هنرمند و کارشناس از 24 سازمان و نهاد بازبینی آثار بخش مسابقه سینمای ایران را انجام دادند.

فیلم‎های جشنواره فیلم کودک زیر ذره بین 80 کارشناس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیش از 80 هنرمند و کارشناس از 24 سازمان و نهاد، داوری بخش جلوه گاه امید بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‎های کودکان و نوجوانان را از روز 10 مهرماه آغاز و روز گذشته بازبینی آثار بخش مسابقه سینمای ایران را به پایان رساندند.

این داوران طی سه روز به تماشای 13 فیلم سینمایی نشستند تا بعد از ارزیابی به فیلم‌های برگزیده از نگاه خود جوایزی اهدا کنند.

امسال سازمان‎ها و نهادهایی چون مرجع ملی حقوق کودک وزارت دادگستری و جشنواره ملی رسانه‎های سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران، انجمن فیلم کوتاه ایران، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور، انجمن مدیران تولید سینمای ایران، انجمن صنفی شرکت‎ها و مؤسسات سمعی و بصری، موسسه آفرینش‎های هنری آستان قدس رضوی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان، سازمان بسیج جامعه زنان کشور، ستاد اقامه نماز، کانون دانشجویی روشنا، دانشگاه هنر، جشنواره همایش روحانی در قاب سینما و بنیاد ملی مد و لباس ایرانی و اسلامی مؤسسات و سازمان‎ها و نهادهای کشوری بخش جلوه‌گاه امید جشنواره کودک هستند.

مؤسسات و نهادهای استان اصفهان شرکت کننده در این بخش عبارتند از آموزش و پرورش استان اصفهان، سازمان بهزیستی استان اصفهان، انجمن سینمای جوانان اصفهان، خانه مطبوعات و خبرنگاران اصفهان، انجمن توان‌خواهان ذهنی و جسمی فردای اصفهان و موسسه آموزش عالی سپهر اصفهان.

به گزارش فارس، بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهرماه جاری در اصفهان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول