اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد

راه‌اندازی 3 مدرسه تخصصی ورزش در آمل

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: سه مدرسه تخصصی ورزش در سال تحصیلی 92-91 فعالیت آموزشی خود را در شهرستان آغاز کردند.

راه‌اندازی 3 مدرسه تخصصی ورزش در آمل

اکبر لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام تحصیل 8 هزار و 884 دانش‌آموز در سال تحصیلی 91-90 مدارس غیردولتی  این شهرستان تصریح کرد: عملکرد مثبت مدارس غیردولتی توانست اعتماد مردم را به خود جلب کند. 

مدیر آموزش و پرورش آمل افزود: در شهرستان آمل 61 مدرسه غیردولتی و 81 آموزشگاه علمی آزاد و زبان خارجه فعال هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت سلامت جسمی و روانی افراد در پیشرفت جامعه و توجه نظام آموزشی کشور به ورزش و آموزش پایه‌ای آن در مدارس کشور مدارس تخصصی ورزش راه‌اندازی شده است.

لطفی افزود: در سال تحصیلی 92-91 توانستیم امتیاز سه مدرسه تخصصی ورزش شامل ابتدایی دخترانه برنا، ابتدایی دخترانه شمیم دانش و هنرستان دخترانه ستایش را برای سال تحصیلی 92-91 صادر کنیم.

این مسئول اجرای درست و کیفی نظام شش سه سه با برنامه‌ریزی دقیق و همت بالای مدیران مدارس ممکن دانست.

مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین و مرجع بودن آن در آموزش و پرورش گفت: اجرای درست و کیفی نظام شش سه سه با برنامه‌ریزی دقیق و همت بالای مدیران مدارس ممکن می‌شود.

وی با اعلام تامین نیروی آموزشی در مجتمع‌های آموزشی پرورشی متذکر شد: برای بهره‌مندی بهینه از حضور دبیران در مجتمع‌های آموزشی پرورشی، از دبیران کسر ساعت موظف با برنامه‌ریزی مناسب در کلاس‌های فوق برنامه و تقویتی دروس پایه بهره گرفته خواهد شد.

لطفی اذعان داشت: با توجه به حضور دبیران با سابقه آموزشی 20 سال و بالاتر و کسر چهار ساعت تدریس این گروه، جهت تامین نیرو برای همکاران تربیت بدنی و نیروهای کسر ساعت موظف دوره راهنمایی ابلاغ لازم صادر شده است.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول