اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

سمن‎های ورزشی راهکارهای مناسب برای سلامت سالمندان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: تشکیل سمن‎های ورزشی از راهکارهای مناسب برای مشارکت اجتماعی در راستای سلامت سالمندان است.

سمن‎های ورزشی راهکارهای مناسب برای سلامت سالمندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان ضمن تبریک روز جهانی سالمند اظهار داشت: با توجه به اینکه هرم سنی کشور به سمت سالمندی پیش می‌رود باید برای قشر سالمند جامعه برنامه‌ریزی بیشتری انجام شود.

وی افزود: در همین راستا باید شورای سالمندان بهزیستی تقویت شود و سمن‌های مردم‌نهاد ویژه سالمندان تشکیل شود تا ساماندهی و خدمات‌رسانی به سالمندان را به عهده بگیرند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس همچنین بر مناسب‌سازی پارک‎های سطح شهر به منظور استفاده سالمندان تاکید کرد و گفت: می‌توان از ظرفیت بنیاد فرزانگان در استفاده از تجربیات سالمندان استفاده کرد.

احمدی با بیان اینکه محوری‎ترین برنامه حوزه بهداشت و درمان طرح پزشک خانواده است از اجرای این طرح در شهرستان گنبدکاووس در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تهیه زمین مناسب برای احداث بیمارستان 800 تختخوابی اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه از اهمیت ویژه‌ای برای شهرستان برخوردار است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس همچنین بر لزوم استفاده از سیلو در مورد کارخانه‌هایی که تولیدکننده سیمان هستند تاکید کرد و آن را در سلامت کارگران مؤثر دانست و عوامل بروز آسیب‎های سیمان در کارگران را از موارد قابل بررسی دانست.

نبی‌الله آخوندی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز بر تقویت کانون بازنشستگان به عنوان یکی از راهکارهای مشارکت سالمندان در فعالیت‎های اجتماعی تأکید کرد.

حسن رحیم‎زاده مدیر بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با قرائت دستور جلسه بر انجام مصوبات این شورا برای ارتقای سلامت شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول