اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان تأکید کرد

بهره‏گیری از نظرات رانندگان در اجرای طرح‏های ترافیکی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان خواستار بهره‏گیری از نظرات رانندگان در اجرای طرح‏های ترافیکی در جاده‏ها و محورهای مواصلاتی استان سمنان شد.

بهره‏گیری از نظرات رانندگان در اجرای طرح‏های ترافیکی

حسن سعدالدین امروز در حاشیه مراسم بهره‏برداری از باجه بانک رفاه در پایانه حمل و نقل بار شهرستان سمنان که با حضور شماری از مسئولان و رانندگان ناوگان حمل و نقل بار این شهرستان انجام شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان به پیوند ناگسستنی اقتصاد و بخش حمل و نقل اشاره کرد.

وی گفت: در این بخش نیز باید از زحمات کامیون‏داران و رانندگان سمنانی که به واقع در عرصه شکوفایی و رونق اقتصادی تلاش می‏کنند، قدردانی شود.

فرماندار شهرستان سمنان افزود: ناوگان حمل و نقل بار که امروز در سمنان در حال رشد و نوسازی است، یکی از بسترهای لازم برای توسعه شهرستان سمنان به شمار می‏آید و مشکلات این بخش باید به سرعت رفع شود.

سعدالدین با اشاره به اینکه صنعت و معدن یکی از محورهای توسعه استان سمنان است، یادآور شد: رانندگان و فعالان صنعت حمل و نقل بار در حقیقت با جابه‏جایی تولیدات کارخانه‏های سمنان نقش غیرقابل انکاری را در این بخش ایفا می‏کنند.

وی گفت: رانندگان و کامیون‏داران سمنانی در حقیقت باید به عنوان مشاوران مسئولان امر در اجرای طرح‏های ترافیکی عمل کنند.

فرماندار شهرستان سمنان خواستار بهره‏گیری از نظرات ارزشمند این قشر در راستای اجرای طرح‏های ایمن‏سازی حمل و نقل و ارتقای فرهنگ ترافیکی در جاده‏ها و محورهای مواصلاتی استان سمنان شد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول