اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

تمام تقصیرها را نمی‌توان به گردن تحریم انداخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم با بیان اینکه نباید تمام تقصیرها را به گردن تحریم انداخت، گفت: مسئولان اجرایی کشور توجه کنند که تصمیم‌گیرندگان اقتصادی در کشور چه کسانی هستند.

تمام تقصیرها را نمی‌توان به گردن تحریم انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به تحولات منطقه و جهان اسلام اظهار داشت: مردم مسلمان افغانستان سالیان طولانی زیر سلطه شوروی بوده و اکنون ناتو سلطه‌دار این منطقه است.

وی با بیان اینکه باید تحولات جهانی را رصد کرده و غافل از حالات مسلمان‌ها نباشیم، افزود: در مدت کمتر از یک ماه در کشور عراق 360 نفر بر اثر بمب‌گذاری کشته شدند و آمریکا مشکلات بسیاری را برای این کشور به وجود آورده است.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه دولت ترکیه به طور رسمی اعلام کرد که توپخانه این کشور، سوریه را مورد هدف خود قرار داده است، ابراز داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب وضعیت فعلی دنیا در حال گذر از یک گردنه و پیچ تاریخی است و در صورتی که از این گردنه به سلامت عبور شود، عزت و افتخار نصیب مسلمان‌ها می‌شود.

دژکام در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز جهرم با اشاره به مسائل و تحولات اقتصادی موجود کشور خاطرنشان کرد: اگر دشمن بخواهد در مقابل وضعیت کشور ما حیله و نقشه‌ای پیاده کند، ملت ایران بدون توجه به مسائل سیاسی و گروه‌های قدرت یکپارچه در مقابل تمام تهدیدات استکبار نسبت به مقدسات جمهوری اسلامی ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات ممکن است ضعف‌هایی را درون خود داشته و بهانه کنیم که از بیرون نمی‌گذارند کار شود، تصریح کرد: مسئولان باید بدانند که اگر نقطه ضعفی در مدیریت آنها باشد این را نباید به پای مسائل سیاسی و تحریم‌ها بگذارند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه به گفته مسئولان دولتی ذخایر ارضی ایران به گونه‌ای است که در بدترین شرایط اقتصادی تا سه سال متوالی قدرت اداره اقتصادی کشور وجود دارد، بیان کرد: تمام تقصیرها را نمی‌توان به گردن تحریم‌ها گذاشت و مسئولان اجرایی کشور باید توجه کنند که تصمیم‌گیرندگان اقتصادی در کشور چه کسانی هستند.

نماینده ولی فقیه در جهرم در پایان با اشاره به گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی از نمازگزاران خواست تا در راهپیمایی علیه هتک حرمت به مقدسات و پیامبر (ص) که بعد از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول