اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

دولتمردان به جای اعتراض به یکدیگر مشکلات مملکت را حل کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: دولتمردان باید به جای اعتراض به یکدیگر مشکلات مملکت را حل کنند.

دولتمردان به جای اعتراض به یکدیگر مشکلات مملکت را حل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردوس اظهار کرد: اگر در وضعیت کنونی کشور افراد خاصی مقصر هستند خداوند به زودی آنها را به جزای کارشان می‌رساند.

وی افزود: رسول اکرم(ص) و مسلمانان مدت سه سال در شعب ابی‌طالب سختی‌های زیادی را تحمل و در برابر مشقت‌ها و مشکلات مقاومت کردند و امروز ما نیز باید با عبور از این پیچ تاریخی مشکلات را تحمل کنیم تا به ساحل نجات برسیم.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: مردم باید با صرفه‌جویی در برابر وضعیت کنونی تحمل کرده و دولتمردان نیز به جای اعتراض به یکدیگر مشکلات مملکت را برطرف کنند.

جریان اهانت به پیامبر اکرم به نفع مسلمانان تمام شد

امام جمعه فردوس با اشاره به اهانت آمریکا و اسرائیل به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) گفت: جریان اهانت به پیامبر(ص) به نفع مستکبران عالم تمام نشد و اگرچه آنها آغازگر این جریان بودند ولی این اهانت به نفع مسلمانان تمام شد.

بابایی ماهانی‌نژاد افزود: اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) موجی از نفرت و اعتراض در کشورهای جهان به راه انداخت که این اعتراض سبب شد مسلمانان متوجه شوند که به فرموده امام راحل همانا شیطان بزرگ آمریکا است و همه جنایات در سطح جهان نیز به سرکردگی آمریکا و اسرائیل رخ می‌دهد.

وی قرن حاضر را قرن پیروزی مستضعفان و شکست ابرقدرت‌های جهان دانست و تصریح کرد: با بیداری اسلامی در کشورهای جهان شاهد سرنگونی چهار دیکتاتور در قرن حاضر بودیم.

امام جمعه فردوس با اشاره به اقدام اخیر وزارت امور خارجه آمریکا در ارتباط با درآوردن نام منافقین از لیست تروریست‌ها یادآور شد: آنها معتقدند که منافقان ایران در 10 سال اخیر دست به ترور نزده‌اند حال اینکه باید پرسید پس چه کسی دانشمندان هسته‌ای ایران را ترور کرد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول