اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی خبر داد

ساماندهی 6408 نفر از متقاضیان مسکن مهر در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی از ساماندهی 6 هزار و 408 نفر از متقاضیان طرح مسکن مهر در 23 شهر از شهرهای زیر 25 هزار نفر در استان خبر داد.

ساماندهی 6408 نفر از متقاضیان مسکن مهر در استان مرکزی

محمدرضا رضافرح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از این تعداد 4 هزار و 213 نفر متقاضیان دارای زمین و مابقی متقاضیان استفاده‌کننده از اراضی 99 ساله هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون در 17 شهر از شهرهای زیر 25 هزار نفر استان اقدامات لازم برای تامین زمین مورد نیاز به منظور طرح مسکن مهر به اجرا درآمده است بیان داشت: در راستای اجرای این طرح 8 هزار و 977 پروانه ساختمانی صادر شده است که 3 هزار و 659 واحد موفق به اتمام عملیات شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در ادامه از معرفی 2 هزار و 262 نفر از متقاضیان به منظور دریافت تسهیلات آماده‌سازی به بانک‌های عامل خبر داد وبیان کرد: از این تعداد یک هزار و 847 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

رضافرح افزود: همچنین 8 هزار و 599 نفر به منظور دریافت تسهیلات ساخت به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد 7 هزار و 87 نفر موفق به عقد قرارداد شده‌اند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول