اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر چمران ماهشهر:

تفکر بسیجی کشور را از گردنه‌های حساس عبور داده است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر چمران ماهشهر گفت: هرگاه بخشی از نظام دچار بحران و مشکل فراگیری شده، به برکت وجود روحیه و تفکر بسیجی، کشور از گردنه‌های سخت عبور کرده است.

تفکر بسیجی کشور را از گردنه‌های حساس عبور داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، احمد گاموری امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از ساختمان جدید پایگاه مقاومت بسیج امام رضا‌(ع) شهر چمران اظهار کرد: تفکر بسیجی دارای ارزش و قداست است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن بصیرت افزود: بصیرت در تفکر بسیجی جریان دارد و باید این تفکر را شناخت و به دیگران نیز انتقال داد تا بتوانیم توطئه‌های گوناگون دشمنان را خنثی کنیم.

مسئول هیئت رزمندگان شهر چمران ماهشهر ادامه داد: تمام سعی دشمن برای به چالش کشیدن نظام، جایگاه رهبری و در نهایت ضربه به ملت است.

گاموری با اشاره به توطئه‌های دشمن گفت: دشمن اعتقادات و باورهای دینی، اخلاقی و سیاسی ما را هدف قرار داده است و باید با برنامه‌ریزی برای اجرای صحیح برنامه‌ها، توطئه دشمن را خنثی کرد.

این یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر اهمیت نقش بسیج در عرصه‌های گوناگون بیان داشت: هرگاه بخشی از نظام و انقلاب دچار بحران و مشکل فراگیری شده، به برکت وجود روحیه و تفکر بسیجی کشور از گردنه‌های سخت و حساس عبور کرده است.

گاموری با بیان اینکه نقش بسیج در مقابل تهدیدات پررنگ شده است، گفت: اقتدار، صلابت و عظمت امروز ایران اسلامی در منطقه و سطح جهانی مرهون مجاهدت همه جانبه بسیجیان در طول سه دهه گذشته است.

وی در ادامه به اهم برنامه‌های اجرا شده در هفته دفاع مقدس توسط حوزه مقاومت بسیج شهید چمران ماهشهر اشاره کرد و بیان داشت: برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در مسجد صاحب‌الزمان‌(عج) شهرک بعثت مهم‌ترین برنامه‌ایی بود که به اجرا درآمد و مورد استقبال بسیار خوب شهروندان و اقشار مختلف قرار گرفته است.

این مقام مسئول حضور در رژه 31 شهریور، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری صبحگاه مشترک، گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده ایثارگران، برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) و اعزام نیروهای بسیجی چمران به مشهد شهدای شلمچه را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده توسط حوزه مقاومت بسیج چمران در هفته دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول