اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندرود:

مجامع علمی متعالی با رشد نسل متدین علمی گسترش می‌یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندرود گفت: وقتی نسلی متدین و مترقی با تفکر علمی رشد یابد به دنبال آن مجامع علمی متعالی نیز گسترش می‌یابد.

مجامع علمی متعالی با رشد نسل متدین علمی گسترش می‌یابد

حجت الاسلام سید مجتبی رسولی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای کانون پرورش فکری در جشنواره یک هفته با کانون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه بهترین زمان برای آموزش و پرورش در دوران کودکی است، اظهار داشت: اگر دوران تحصیلات عالیه در زمان کودکی نامگذاری شود، گزاف نگفته‌ایم.

وی ادامه داد: بازخورد آموزش در دوران کودکی بیشتر از فعالیت‌های موسسات آموزش عالی و دانشگاهی است که برای سنین بزرگسالی ایجاد می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه آموزش در دوران کودکی مانند هک کردن نقشی بر روی سنگ است، تصریح کرد: ماندگاری آموزش در دوران کودکی بیش از دیگر سنین است و از این موقعیت خدادادی نباید غافل شویم.

خطیب جمعه شهرستان میاندرود متذکر شد: بزرگان دین تربیت را در دوران کودکی تاکید کردند، زیرا هویت فردی در این دوره از زندگی شکل می‌گیرد.

رسولی با تاکید براینکه برای داشتن جامعه‌ای متدین، مترقی، صنعتی و علمی باید روی اندیشه کودکان و نوجوانان سرمایه شود، بیان داشت: وقتی نسلی متدین و مترقی با تفکر علمی رشد یابد به دنبال آن مجامع علمی متعالی نیز گسترش می‌یابد.

وی آموزش در دوران کودکی را فرصتی برای تعالی جامعه عنوان کرد و گفت: کودکان و نوجوانان سرمایه‌های جامعه محسوب می‌شوند، اگر از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده نشود به نسل‌های جامعه و فرزندانمان خیانت کرده‌ایم.

امام جمعه شهرستان میاندرود با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری تلاش می‌کند در حد وظایف تعریف شده ظرفیت‌های موجود در کودکان و نوجوانان را شکوفا کند، بیان داشت: هنر هر فردی در دوران کودکی بارور می‌شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول