اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر خبر داد

افتتاح نمایشگاه مدیریت بحران استان تهران در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر از افتتاح نمایشگاه مدیریت بحران استان تهران در اسلامشهر خبر داد.

افتتاح نمایشگاه مدیریت بحران استان تهران در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام ظهر امروز در مراسم گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: همزمان با نخستین روز از هفته کاهش بلایای طبیعی نمایشگاهی از توانمندی‌های سازمان‌ها و ارگان‌های شهرستان اسلامشهر و ادارات کل استان تهران در اسلامشهر افتتاح و مورد بازید شهروندان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که بالغ بر 100 غرفه در آن ایجاد شده، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و نهادهای مردمی که در مواقع اضطراری و بحرانی به کمک مصدومان می‌شتابند، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را به معرض نمایش قرار دادند.

فرماندار اسلامشهر گفت: حضور دستگاه‌های مختلفی در مواقع وقوع بحران و حادثه در مراحل مختلف امداد، نجات، اسکان، درمان و ... در این نمایشگاه بسیار جذاب و چشمگیر بود.

آرام افزود: در این نمایشگاه ماشین‌آلات و تجهیزات مختلف امداد و نجات، بیمارستان صحرایی، چادرهای اسکان موقت، مراکز درمانی و آموزشی و امدادی و کمیته امداد، جمعیت هلال احمر، جهاد کشاورزی، سازمان مراتع و جنگلداری، گروه‌های مختلف مشاوره، مددکاری، اطلاع‌رسانی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله غرفه‌هایی هستند که آخرین دستاوردها و تجهیزات و ادوات خود را در معرض نمایش قرار داده‌اند.

به گفته وی نمایشگاه مدیریت بحران استان تهران از امروز تا پایان هفته همه روزه از صبح تا شب پذیرای اقشار مختلف مردم و مسئولان در سطح استان تهران و شهرهای همجوار در شهرستان اسلامشهر است و علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی اسلامشهر، کمربندی جنوبی شهر، میدان الغدیر ابتدای خیابان ولیعصر (عج) مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول