اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سخنگوی هلال احمر مازندران

برنامه‌های هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در مازندران اعلام شد

خبرگزاری فارس: سخنگو و مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران جزئیات برنامه‌های هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی (17 لغایت 23 مهر ماه) در مازندران را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در مازندران اعلام شد

علی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: همزمان با این هفته و با هدف توسعه آموزش‌های امدادی ده‌ها برنامه از سوی جمعیت هلال احمر استان اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری مانور استانی امداد و نجات جاده‌ای در ساری، مانور امداد و نجات کوهستانی در سوادکوه، مانور امداد و نجات اسکان و تخلیه اضطراری در چالوس، تولید و پخش برنامه‌های آموزشی از صدا و سیمای مرکز مازندران، برگزاری گردهمایی مربیان و فعالان آموزش و پژوهش استان در بابل، آغاز به‌ کار آزمایشی شبکه ملی امداد و نجات در استان از مهم‌ترین برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان در این هفته است.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران برپایی چادرهای آموزش امداد و کمک‌های اولیه در سطح شهرها، برپایی ایستگاه سلامت، برپایی ایستگاه‌های فراخوان عضویت، برگزاری مانورهای زلزله در مهدهای کودک، برگزاری مسابقه نقاشی امدادی، آشنایی با خود امدادی در حوادث سیل، زلزله و بلایای طبیعی، از برنامه‌های اجرایی جمعیت استان در این هفته است.

جعفری بیان کرد: برگزاری جلسات باشگاه امدادگران و کارگروه‌های امداد و نجات در سطح شهرستان‌ها، اعزام کاروان سلامت با حضور پزشکان و پرستاران و تیم‌های درمان اضطرار به مناطق و روستاهای محروم، برپایی چادر آموزش کمک‌های اولیه در محل نماز جمعه و برنامه آموزشی از دیگر برنامه‌‌های جمعیت هلال احمر استان به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی است.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول