اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس خبر داد

شرکت 620 نفر از مردم فردوس در کلاس‌های آموزشی هلال احمر

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر فردوس از شرکت و قبولی 620 نفر از مردم این شهرستان در کلاس‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه هلال احمر خبر داد.

شرکت 620 نفر از مردم فردوس در کلاس‌های آموزشی هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید حسین لاژوردی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 627 نفر شرکت‌کننده در کلاس‌های آموزشی هلال احمر در قالب 31 کلاس آموزشی دوره‌های امدادی و مهارت‌های داوطلبی را فرا گرفتند.

وی ادامه داد: دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه به میزان 35 ساعت، نخستین دوره‌هایی است که باید یک داوطلب هلال احمر آن را فرا بگیرد که در این ارتباط  در شش ماهه نخست امسال 234 نفر در فردوس موفق به دریافت گواهی قبولی در این دوره‌ها شده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس تصریح کرد: داوطلبان پس از دریافت گواهی قبولی دوره‌های 35 ساعته امداد و کمک‌های اولیه، 40 ساعت کلاس مهارت‌های داوطلبی را فرا می گیرند.

لاژوردی افزود: همچنین در این کلاس‌ها افراد شرکت‌کننده به عنوان عضو داوطلب هلال احمر با اهداف، وظایف و اصول جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ جهانی آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پس از پایان این دو دوره افراد داوطلب رشته خود را برای ادامه دوره‌های تخصصی انتخاب می‌کنند، اظهار کرد: آموزش‌های عمومی نجات و عمومی امداد دوره‌های بعدی برای اعضای داوطلب است.

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس، از مردم خواست به منظور حضور حداقل یک امدادگر در خانواده خود این آموزش‌ها را فرا گیرند تا در زمان بروز حادثه در ساعات طلایی امدادرسانی بتوانند کمک حال خود و خانواده باشند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول