اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تلاش برای صعود به مرحله نهایی

انقلاب قم به پیکارهای هندبال قهرمانی کشور اعزام شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم از آغاز بازی‌های تیم هندبال انقلاب قم با حریفان خود در پیکارهای مقدماتی هندبال قهرمانی نوجوانان کشور خبر داد.

انقلاب قم به پیکارهای هندبال قهرمانی کشور اعزام شد

سید علیرضا طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات هندبال رده سنی نوجوانان کشور در دو گروه مقدماتی با شرکت 12 تیم مدعی به میزبانی هیئت هندبال استان قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها علاوه بر تیم هندبال رده سنی نوجوانان استان قم 11 تیم سرشناس از استان‌های هندبال‌خیز کشورمان نیز حضور دارند که برای کسب جواز صعود به مرحله دوم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: فدراسیون هندبال در راستای رشد و توسعه این رشته ورزشی از سنین پایه امسال پیکارهای هندبال قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور را در حالی برگزار می‌کند که تیم قم نیز در این رقابت‌ها حضور یافته است.

وی تصریح کرد: ترکیب تیم هندبال پسران نوجوان استان قم را بازیکنان توانمند و آینده‌دار هندبال قم تشکیل می‌دهند و قطعاً در آینده می‌توانیم با تکیه بر توان این نیروهای جوان حرف‌های زیادی برای گفتن در پیکارهای قهرمانی کشور و همچنین لیگ‌ کشور داشته باشیم.

طباطبایی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور بیان کرد: در مسابقات این دوره هندبال قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور تیم‌های شرکت‌کننده در دو گروه 12 تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت هندبال استان قم با اشاره به کادر فنی و سرپرستی تیم اعزامی هندبال پسران قم به رقابت‌های قهرمانی کشور تصریح کرد: در این تیم احمد فلاح به عنوان سرمربی حضور دارد، ضمن اینکه جواد قلی‌زاده مسئولیت سرپرستی تیم را عهده‌دار است.

طباطبایی با تاکید بر اینکه نفرات بسیار آماده‌ای در ترکیب تیم هندبال جوانان قم حضور دارند بیان کرد: تیم هندبال پسران جوان استان قم در حالی در رقابت‌های قهرمانی هندبال جوانان کشور حضور یافته است که برای حضوری قوی در این رقابت‌ها، تمرینات مفید و اردوهای منظمی را برگزار کرده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول