اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کاراته:

انحصارطلبی زمینه‌ساز رکود ورزش قهرمانی است

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته رفاه فدراسیون کاراته و همچنین رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کاراته گفت: انحصار‌طلبی و این تفکر که ورزش متعلق به گروه و طبقه‌ای خاصی است زمینه‌ساز رکود ورزش قهرمانی می‌شود.

انحصارطلبی زمینه‌ساز رکود ورزش قهرمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل صابر عطایی صبح امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل به عنوان شهر شگفتی‌ها در کنار قابلیت تاریخی، فرهنگی، دینی و معنوی خطه قهرمانان و دلاور مردان غیرتمند در عرصه ورزش حرفه‌ای است که در دنیا نام نیکی از خود به یادگار گذاشتند.

وی بیان داشت: بیش از سه دهه از عمر کاراته در اردبیل می‌گذرد به طوری که از سال 64 کاراته را زیر نظر مربیان و در فضاهای محدود آغاز کردیم و سعی داشتیم بیشتر از آن که به پرورش اندام فکر کنیم از آیین ورزش روحیه جوانمردی و راه و رسم مردانگی را یاد بگیریم.

عطایی خاطرنشان کرد: کسب افتخارات در این استان پاسخی دندان‌شکن به برخی انحصار طلبانی بود که احساس می کردند ورزش متعلق به گروه و طبقه‌ای خاصی است در حالی که امروز شاهد آن هستیم این تحریم‌ها و انحصارطلبی‌ها شکسته شده و رضازاده‌‌ها و عطایی‌ها و انوشیروانی‌ها در عرصه جهانی و بین‌المللی درخشش دارند.

وی در ادامه ابراز داشت: این سرمایه‌ها را باید پاس داشت و به آینده پر امید ورزش در این استان و کسب مدال‌های رنگین توسط غیرت‌مردان این دیار امیدوار بود و با میدان دادن به نوجوانان و جوانان زمینه ورزش قهرمانی توام با مردانگی و جوانمردی را اعتلا داد.

عطایی با ابراز خرسندی از کسب سکوهای قهرمانی ورزشکاران این استان در المپیک و پارالمپیک ابراز داشت: آرزو داریم مسئولان این استان دست به دست هم دهند تا در یک فضای صمیمی و بی‌ادعا به توسعه ورزش این استان کمک کنند، چراکه ما امروز به وجود دایی‌ها و رضازاده‌ها افتخار می‌کنیم که در بیرون از کشور نقطه تعالی ایران هستند به طوری که یوسف عطایی سرمربی تیم کاراته مالزی هر وقت از موفقیت‌های ورزشکاران ما خبری دریافت می‌کند شاد و مسرور شده و به ایرانی بودن خود افتخار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کاراته در پایان سخنان خود از یوسف عطایی به عنوان سرمایه ورزش کشور به ویژه ورزش کاراته یاد کرد و گفت: سرمربی تیم کاراته مالزی در دانشگاه این کشور در رشته روانشناسی ورزشی تحصیل می‌کند و به عنوان اولین دارنده مدال کاراته در وزن 55 کیلوگرم، اولین دانشجوی رشته ورزشی روانشناسی و دارنده افتخارات متعدد می‌تواند پل ارتباطی ایران با مالزی باشد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول