اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

خانواده شهدا حمایت خود به نظام و ولایت را اثبات کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده معظم شاهد و ایثارگر در همه عرصه‌ها حمایت خود را از نظام و ولایت اثبات کرده‌اند.

خانواده شهدا حمایت خود به نظام و ولایت را اثبات کرده‌اند

سید مصطفی مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، اظهار کرد: هیچ توفیقی برای مدیران بالاتر و بهتر از هم‌انس بودن با خانواده شهدا و ایثارگران نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظام مقتدر جمهوری اسلامی میراث خون‌بهای شهدا و جانبازان است.

مهدی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی به سادگی به دست نیامده، خاطرنشان کرد: خانواده معظم شاهد و ایثارگر در همه عرصه‌ها حمایت خود را از نظام و ولایت اثبات کرده‌اند.

وی خدمت به خانواده جانبازان و ایثارگران را اقدامی فرهنگی و ارزشمند خواند، افزود: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهدا، اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است و دلجویی و دیدار با خانواده‌ی آن‌ها ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکریم شهدا و خانواده آن‌ها باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه‌های زندگی باشد.

مهدی اذعان داشت: امروز ما به عینه می‌بینیم که خانواده شاهد و ایثارگر با تمام توان پشت نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و یک قدم از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نکرده‌اند.

وی یادآور شد: حسرت یک آخ خانواده شهدا بر دل دشمنان کشور مانده است و هیچ‌گاه این آرزوی دشمنان محقق نخواهد شد.

مدیر‌کل بنیاد شهید و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان سعی دارند که جوانان ما را به وسیله شبیخون فرهنگی از مسیر انقلاب و اسلام منحرف کنند، ولی غافل از این که جوانان این مرز و بوم همیشه پشت سر نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

مهدی پیشتاز بودن و الگو قرار گرفتن از خانواده شهدا را به عنوان یک اصل مهم عنوان کرد، ابراز کرد: پیشرفت علمی فرزندان شاهد و ایثارگر باید همواره در مسائل آموزشی مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان در قبال شهدا و ایثارگران مدیون هستند، گفت: تمامی نهادها و دستگاه‌ها باید نسبت به داشتن رابط ایثارگران در اداره خود اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد وجود رابط ایثارگران در ادارات را در رفع معضلات و مشکلات پیش ‌روی جامعه ایثارگری بسیار مهم و تاثیر‌گذار دانست.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول