اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی خبر داد

توقیف 10 مورد کالای فاقد علامت استاندارد در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی از توقیف 10 مورد کالای فاقد علامت استاندارد در نیمه نخست امسال در استان خبر داد.

توقیف 10 مورد کالای فاقد علامت استاندارد در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا مروی‌مقدم ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت روز جهانی استاندارد برگزار شد، اظهار کرد: 17 تا 23 مهر‌ماه به عنوان هفته استاندارد نامگذاری شده است.

وی از برگزاری همایش استاندارد در روز پنجشنبه 20 مهر‌ماه جاری خبر داد و افزود: این همایش در ساعت 9 صبح در سالن همایش بانک ملت استان برگزار می‌شود.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی به سایر برنامه‌های اداره کل استاندارد استان در این هفته اشاره کرد و ادامه داد: دیدار با امام جمعه، استاندار و نمایندگان مجلس و غبارروبی مزار شهدا از اهم برنامه‌های این هفته است.

مروی‌مقدم تصریح کرد: سخنرانی در مدارس، برگزاری مسابقات، توزیع کتاب‌های استاندارد در سطح استان، مسابقه انشا و نقاشی با عنوان ضایعات کمتر، نتایج بیشتر و افزایش کارآیی با استانداردها و نصب پلاکارد از دیگر برنامه‌های این اداره کل در این هفته است.

وی از اجرای نمایش عروسکی استاندارد ویژه مهدهای کودک در هفته استاندارد خبر داد و اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی به نامگذاری این هفته اشاره کرد و گفت: نخستین روز این هفته یعنی 17 مهر‌ماه به نام روز استاندارد، کودک و ایمنی نامگذاری شده است.

مروی مقدم 18 مهر‌ماه را روز استاندارد و خدمت، 19 مهر‌ماه را روز استاندارد و محیط زیست، 20 مهر‌ماه را روز استاندارد و کاهش اثرات بلایای طبیعی، 21 مهر‌ماه را روز استاندارد و اقتصاد مقاومتی، 22 مهرماه را روز استاندارد، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و 23 مهر‌ماه را روز ضایعات کمتر، نتایج بهتر و افزایش کارآیی عنوان کرد.

وی به آزمایشگاه سوخت این اداره کل اشاره کرد و یادآور شد: این آزمایشگاه از لحاظ برگزاری تعداد آزمون‌هایی که روی فرآورده‌های نفتی انجام می‌شود نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 11 برابری داشته است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی از برگزاری طرح «تجا» از سال گذشته در استان خبر داد و افزود: طرح تجا، طرح توسعه جامع استانداردسازی بوده که از سال گذشته در سطح استان آغاز شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول