اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی:

نفرات برگزیده مسابقات ملی مهارت استانی به المپیاد کشوری اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: نفرات برگزیده سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از گذراندن اردوهای مهارتی برای حضور در مرحله کشوری این رقابت‌ها اعزام شدند.

نفرات برگزیده مسابقات ملی مهارت استانی به المپیاد کشوری اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی، حسین خوشایند در مراسم بدرقه هیئت اعزامی خراسان جنوبی به مسابقات کشوری المپیاد ملی مهارت، اظهار کرد: مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در 28 حرفه آموزشی در سه حوزه در استان‌های البرز، تهران و مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با تعداد کارآموزان اعزامی خراسان جنوبی به مسابقات کشوری تصریح کرد: تیم اعزامی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی متشکل از 26 نفر در این دوره از مسابقات با 670 نفر از برگزیدگان سایر استان‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: امروزه کشورها سخت در تلاش هستند تا با ایجاد نظام‌های آماده‌سازی افراد برای اشتغال، منابع خود را مورد استفاده بهینه قرار دهند.

خوشایند اضافه کرد: همه افراد حتی مردم کشورهای در حال توسعه به شرطی می‌توانند در بازار کار رقابت کنند که در کاربرد تکنولوژی نوین مهارت داشته و از مهارت‌های تخصصی برخوردار باشند.

وی افزود: کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه هر دو نگران بالا رفتن نرخ بیکاری هستند و در چنین شرایطی است که آموزش‌های حرفه‌ای را یک ابزار قدرتمند برای توسعه منابع انسانی و اقتصادی تلقی می‌کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: برگزاری چنین مسابقاتی در سطح ملی و جهانی، اهمیت این رقابت‌ها را دوچندان کرده و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را مصمم ساخته تا هر ساله بر بهبود کیفیت و بهره‌برداری موثرتر از آن بیفزایند.

خوشایند اظهار کرد: مسابقات جهانی مهارت آلمان در سال 2013 برگزار می‌شود و نفرات برتر و برگزیده دوره دوازدهم و سیزدهم مسابقات ملی مهارت پس از طی اردوی آمادگی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: همچنین تیم اعزامی خراسان جنوبی در سال گذشته با کسب یک مدال طلا، 2 مدال نقره و 3 دیپلم افتخار، ضمن صعود 17 پله‌ای در جدول مسابقات نسبت به دوره قبل، موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول