اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان:

پرداخت پاداش به مربیان بومی، فوتبال آبادان را شکوفا می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صنعت نفت آبادان گفت: پرداخت حق پرورشی به مربیان بومی پرورش دهنده بازیکن و تیم‌های حاضر در منطقه به شکوفا شدن فوتبال آبادان کمک می‌کند.

پرداخت پاداش به مربیان بومی، فوتبال آبادان را شکوفا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان خلیل صالحی ظهر امروز با حضور در هئیت فوتبال آبادان و در دیدار با اعضای این هئیت در خصوص مشکلات تیم صنعت نفت، ارتباطات و ضعف فعلی باشگاه‌های آبادان، اظهار کرد: بهترین و مؤثرترین شیوه برای تقویت باشگاه‌های آبادان پرداخت حق پرورشی به مربیان بومی و تیم‌های فوتبال حاضر در شهرستان آبادان است.

وی افزود: اگر تیم صنعت نفت بازیکنی را در تیم‌های شهرستان مناسب حضور در جمع بازیکنانش دید علاوه بر پرداخت مبلغ قرارداد مبلغی را به عنوان پاداش نیز به مربی پرورش دهنده آن بازیکن اختصاص دهد.

مدیرعامل صنعت نفت آبادان ادامه داد:‌ همچنین باشگاه می‌تواند با حمایت از تیم مبدأ در زمینه ارائه امکانات ورزشی مورد نیاز تیم حمایت خود را از باشگاه مبدأ نشان دهد.

وی در همین خصوص بیان داشت: با استفاده از روش‌های حمایتی فوق علاوه بر این که زمینه رقابت و پرورش استعداد را در بین نیروهای بومی افزایش می‌دهیم انگیزه جوانان و نوجوانان فوتبال دوست شهرستان را تقویت می‌کنیم.

* نادیده‌گرفتن بدنسازی و عدم خرید بازیکن خوب مشکل جدی صنعت نفت است

در ادامه این جلسه رئیس هئیت فوتبال آبادان نیز در سخنانی اظهار کرد: مشکل اصلی تیم صنعت نفت در زمان فعلی خرید بازیکنان در آغاز فصل و نادیده گرفتن مسائل و مشکلات بدنسازی تیم است.

مظفر شاملی افزود: حضور مربیان مستعد در این زمینه و استفاده از روش‌های بدنسازی مناسب و مدرن ضعف تیم را رفع کرده و مدیر عامل تیم صنعت نفت آبادان می‌تواند با استفاده از مدت زمان تعطیلی لیگ با برنامه ریزی صحیح این مشکل را پوشش دهد.

دبیر هیئت فوتبال شهرستان آبادان نیز با حضور در این نشست با اشاره به حقوق معوقه هیئت فوتبال گفت: هئیت فوتبال آبادان در سال‌های گذشته از دریافت حقوق خود محروم بوده است.

امید صالحیان ادامه داد: حق سه درصدی هیئت فوتبال از مبلغ قراردادهای تیم صنعت نفت آبادان، حق پنج درصدی از سهم پخش بازی‌های فوتبال این تیم در صدا و سیما و حق انتشار تبلیغات هیئت فوتبال آبادان از سال 79 و از طریق منابع فوق پرداخت نشده است.

مدیر عامل صنعت نفت آبادان در خصوص مشکل یاد شده هیئت فوتبال آبادان بیان داشت: در همین هفته جلسه جداگانه‌ای با حضور اعضای هیئت فوتبال شهرستان آبادان برای رفع مشکل فوق ترتیب داده می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول