اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 و 23 آذر ماه امسال در مشهد

همایش ملی پژوهش در هنرهای ایرانی و اسلامی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش ملی پژوهش در هنرهای اسلامی و ایرانی با نگاهی به هنرهای به کار رفته در حرم مطهر رضوی 22 و 23 آذر در مشهد برگزار می‌شود.

همایش ملی پژوهش در هنرهای ایرانی و اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، این همایش به همت واحد هنر پژوهی رضوان موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و با اهداف بسترسازی جهت ارایه دستاوردها، تجربیات و نتایج فعالیت‌های پژوهشی اساتید و پژوهشگران، بررسی وضعیت فعلی فعالیت‌های پژوهشی در زمینه هنرهای ایرانی و اسلامی، تحلیل و دست‌یابی به راهکارهای ممکن در خصوص رفع آسیب‌ها و کمبودهای موجود در زمینه پژوهش در هنرهای ایرانی و اسلامی برگزار می‌شود.

بررسی ابعاد نظری، نیازسنجی و روش‌شناسی در فرآیند فعالیت‌های پژوهشی در هنرهای اسلامی و ایرانی و معرفی هنرهای اسلامی به کار رفته در حرم مطهر رضوی و بررسی ارزش‌های هنری از جمله دیگر اهداف این همایش است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه همایش مراجعه و یا با مراجعه به سایت www.aqart.ir اطلاعات بیشتری کسب کنند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول