اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد

برگزاری طرح آشنایی با مهارت‌های زندگی قرآنی در مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: از سوی دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، طرح آشنایی با مهارت‌های زندگی قرآنی در مازندران برگزار می‌شود.

برگزاری طرح آشنایی با مهارت‌های زندگی قرآنی در مازندران

رحمت‌الله محمد حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: طرح آشنایی با مهارت‌های زندگی قرآنی تحت عنوان طرح دوستی با همکاری فرهنگ‌سرای قرآنی، با هدف ایجاد انگیزه و تقویت روحیه و نهادینه کردن فرهنگ قرآن در زندگی و تعمیق باورهای دینی در زندگی فردی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین دوره این طرح با حضور 120 نفر از خواهران در شهریور ماه امسال در اردوگاه قرآنی شهدای چاکسر محمودآباد برگزار شد و دومین دوره آن به مدت چهار روز در آبان ماه سال جاری در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با حضور 120 نفر از برادران و فعالان قرآنی مازندران برگزار می‌شود.

حسن‌نژاد همچنین از برگزاری 31 دوره تربیت معلم قرآن کریم در مازندران خبر داد و تصریح کرد: به منظور تربیت، معلمان قرآن ‌کریم در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید و مفاهیم و در پاسخ به نیاز مؤسسات و خانه‌های قرآن کریم مجوز برگزاری 31 دوره تربیت معلم تا آبان 91 صادر شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در دوره‌های فوق جهت تدریس در دوره‌های آموزشی قرائت قرآن کریم روخوانی، روانخوانی قرآن، صحت قرائت نماز، تجوید و مفاهیم ضمن فراگیری مهارت‌های لازم، در تکمیل حلقه‌های آموزشی در راستای زمینه‌سازی و اجرای نظام جامع و هماهنگ آموزشی قرآن کریم مشارکت خواهند کرد.

مسئول آموزش دارالقرآن الکریم اذعان کرد: از مجموع دوره‌های در حال اجرا ، 20 دوره مربوط به تربیت معلم روخوانی و روانخوانی، شش دوره مربوط به تربیت معلم تجوید قرآن کریم و پنج دوره مربوط به تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن است که در سطح مؤسسات قرآنی شهرهای مازندران برگزار می‌شود.

حسن‌نژاد گفت: تعداد 65 نفر در این دوره شرکت دارند که پس از موفقیت در این دوره از سوی سازمان دارالقرآن الکریم گواهینامه پایان دوره، صادر شده و به آنان اهدا می‌شود.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول