اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد استقبال از رهبر انقلاب:

شهروندان از تردد با وسیله شخصی در استقبال از رهبری خودداری کنند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته حمل و نقل ستاد استقبال از رهبر انقلاب از شهروندان مرکز استان خواست تا از هرگونه تردد با وسیله شخصی در معابر این شهر در روز استقبال از رهبری خودداری کنند.

شهروندان از تردد با وسیله شخصی در استقبال از رهبری خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید محمد پاکمهر عصر سه‌شنبه در حاشیه نشست شورای تأمین استان خراسان‌شمالی در جمع خبرنگاران گفت: شایسته است تا امروز همشهریان از خروج خودروهای شخصی پرهیز و برای تردد از وسائط نقلیه عمومی استفاده کنند.

فرماندار بجنورد تصریح کرد: حدود یک‌هزار خودرو اعم از سبک و سنگین در روز استقبال وارد شهر شده از این رو شهروندان برای روان شدن ترافیک به عنوان میزبان سفر رهبری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه خیابان‌های مسیر استقبال رهبر انقلاب در بجنورد با تراکم و فشردگی جمعیت در روز 19 مهر مواجه خواهد بود، از عموم به ویژه جوانان درخواست می‌شود تا مراعات حال افراد مسن، کودکان و نوجوانان را در این روز داشته باشند تا این ازدحام برای آنان مشکل ایجاد نکند.

نماینده عالی دولت در بجنورد همچنین از آمادگی این شهرستان برای استقبال از رهبری خبر داد.

به گزارش فارس، رهبر انقلاب صبح امروز وارد بجنورد شده و طی هشت روز حضور در خراسان‌شمالی به شهرستان‌های اسفراین و شیروان هم سفر خواهند کرد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول