اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک سال گذشته

بیش از 300 هزار مرسوله پستی در بشرویه جابه‌جا شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره پست شهرستان بشرویه از جابه‌جایی 374 هزار مرسوله پستی از مهر‌ماه سال گذشته تاکنون در این شهرستان خبر داد.

بیش از 300 هزار مرسوله پستی در بشرویه جابه‌جا شده است

محمود هادی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: پست کهن‌ترین نوع ابزار ارتباطی بین مردم یک کشور با ساکنان دیگر سرزمین‌ها و مناطق جهان است.

وی ادامه داد: جوامع پیشرفته برای تحقق توسعه خود به شبکه ارتباطی توجه داشته و روی آن برنامه‌ریزی کلان کرده‌اند.

سرپرست اداره پست بشرویه از جابه‌جایی 374 هزار مرسوله پستی از مهر‌ماه سال گذشته تاکنون در بشرویه خبر داد و گفت: از این تعداد مرسوله پستی، 350 هزار مرسوله متعارف پستی وارد شده از قبیل روزنامه، نامه و غیره در شهرستان توزیع و 24 هزار مرسوله به دیگر نقاط کشور ارسال شده است.

وی افزود: انجام خدمات نیابتی از سوی ادارات مختلف همچون طرح صدور کارت ایثار، توزیع کالابرگ نفت سفید، ثبت‌نام ادوات کشاورزی برای سوخت، تشکیل پرونده دامداری‌ها، ایجاد دو فروشگاه برای عرضه محصولات اینترنتی و طرح تک‌برگی کردن اسناد رسمی دفترچه‌ای انجام شده است.

سرپرست اداره پست بشرویه ارسال نمونه‌های غربالگری نوزادان به آزمایشگاه استان، توزیع کارت هوشمند سوخت و گواهینامه رانندگان، حمل بار حجاج، نصب صندوق منازل، ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی و ثبت‌نام از متقاضیان مشاغل خانگی را از دیگر فعالیت‌های اداره پست بشرویه طی یک سال گذشته عنوان کرد.

هادی‌نژاد از نصب یک‌هزار و 44 صندوق در منازل این شهرستان خبر داد و گفت: 10 صندوق پستی در سطح شهر و هفت دفتر ICT روستایی و دو دفتر خدمات پیشخوان دولت در بشرویه وجود دارد.

وی اضافه کرد: یک دفتر پیشخوان دولت در بخش ارسک، یک دفتر ICT در روستای خانیک و یک دفتر نیز طی چند روز آینده راه‌اندازی می‌شود.

سرپرست اداره پست بشرویه از طرح‌های عمرانی به طرح توسعه و بهسازی اداره پست بشرویه اشاره کرد و ادامه داد: این ساختمان در دو طبقه با مساحت 140 متر مربع احداث و تاکنون 50 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

وی ادامه داد: امسال نیز 30 میلیون تومان برای اتمام آن اختصاص یافته است. 

هادی‌نژاد اضافه کرد: 80 درصد اعتبار ساخت این ساختمان از محل اعتبارات شرکت پست و 20 درصد از محل تملک و دارایی استان تامین می‌شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول