اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردیبهشت 92

همایش ملی باستان‌شناسی ایران در بیرجند برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش ملی باستان‌شناسی ایران دستاوردها، فرصت‌ها و آسیب‌ها در دانشگاه بیرجند در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

همایش ملی باستان‌شناسی ایران در بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی همایش ملی ایران، این همایش به همت گروه باستان‌شناسی دانشگاه بیرجند و سازمان میراث فرهنگی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

هدف این همایش گرد آمدن اساتید، دانش‌پژوهان و صاحب‌نظران به منظور آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی باستان‌شناسی و بررسی چالش‌ها، آسیب‌ها و فرصت‌های پیش‌روی این رشته عنوان شده است.

آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی باستان‌شناسی در پنج حوزه تخصصی شامل مطالعات و پژوهش‌های باستان‌شناسی و علوم میان رشته‌ای، مطالعات و پژوهش‌های باستان‌شناختی دوران پیش از تاریخ، مطالعات و پژوهش‌های باستان‌شناختی دوران تاریخی، مطالعات و پژوهش‌های باستان‌شناختی دوران اسلامی و سیمای پژوهش‌های باستان‌شناسی استان‌ها در اردیبهشت سال آینده است.

همچنین مهلت ارسال خلاصه مقالات به این همایش 15 آبان‌ماه امسال و اعلام نتایج داوری خلاصه مقالات 25 آبان‌ماه سال جاری خواهد بود.

مهلت ارسال اصل مقالات 30 آذرماه امسال، اعلام نتایج داوری اصل مقالات 10 بهمن‌ماه سال جاری و تاریخ برگزاری این همایش اردیبهشت‌ماه سال آینده اعلام شده است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول