اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

روزانه 30 هزار محموله پستی در گلستان جابه‌جا می‎شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: روزانه 30 هزار محموله پستی در استان گلستان جابه‌جا می‎شود.

روزانه 30 هزار محموله پستی در گلستان جابه‌جا می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا چراغعلی در دویست و پنجاهمین جلسه فوق‎العاده کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر گرگان که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی پست برگزار شد، اظهار داشت: نهم اکتبر و 17 مهر بهانه‎ای شد تا در راستای گرامیداشت این روز از خدمات ارزنده جمعی از خادمان مردم که به طور شبانه‎روزی فعالیت می‎کنند، قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه سه دوره در تاریخ پست کشور ایران رخ داده است، تصریح کرد: یک دوره آن در هزاره‎های گذشته به روش‌های سنتی و با ابتدایی‎ترین وسایل و ارتباطات برقرار شد و در دوره دوم نیز به تلاش میرزا تقی‌خان امیرکبیر خدمات پستی منظمی با تعیین تعرفه و آئین‌نامه‎های پستی انجام گرفت.

این مسئول ادامه داد: در دوره سوم نیز که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود شاهد تحولات ساختاری در این سازمان بودیم به طوری که با ارائه خدمات جدید پستی، افزایش کمی و کیفی خدمات و حذف ساختار سنتی، شرکت پست را در جایگاهی بالاتر از دوره‎های گذشته قرار داد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه جایگاه خوب سازمان پست، نتیجه تلاش مدیران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد: تقاضای مردم همواره از اداره پست زیاد بوده و امیدواریم همچون گذشته این خدمات به شایستگی به مردم ارائه شود.

چراغعلی ادامه داد: یکی از محبوب‎ترین مسئولیت‎های اجتماعی و مورد علاقه‎ترین اقشار پستچیان هستند که از فیلترهای مختلفی عبور کرده و مورد اعتماد مردم و مایه مباهات نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه پست در ایران قدمتی طولانی دارد یادآور شد: سرعت، دقت و حفظ امانت از ویژگی‎هایی است که سبب شده این سازمان از محبوبیت خوبی در بین مردم برخوردار شده و به سازمانی متمایز تبدیل شود.

در پایان این مراسم شهردار گرگان و اعضای شورای شهر از پستچیان گرگان با اهدای لوح سپاس تجلیل کردند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول