اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای فرهنگ‌سازی بهینه مصرف آب صورت گرفت

انتشار 2 کتاب شعر توسط شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان از انتشار دو کتاب شعر کودکانه در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب توسط این شرکت خبر داد.

انتشار 2 کتاب شعر توسط شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان

محمدرضا کرمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: دو کتاب شعر با عنوان «آبان و بابا بزرگ» و همچنین «آبان و آدم برفی» به منظور آشنایی کودکان و دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی با مفاهیم و مشاغل مرتبط با اهمیت آب توسط این شرکت چاپ شده است.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت فرهنگ‌سازی استفاده بهینه از منابع آبی در بین کودکان و نوجوانان افزود: در این راستا، شرکت آبفای استان فعالیت گسترده‌ای را در زمینه آموزش و فرهنگ‌سازی به منظور آشنایی کودکان از سال‌های گذشته تاکنون در دستور کار خود داشته است.

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: در همین ارتباط، شرکت آبفای استان نسبت به انتشار دو کتاب شعر به منظور آشنایی کودکان با مشاغل و مفاهیم مرتبط با اهمیت آب برای گروه‌های سنی «ب» و به منظور توزیع در مدارس سراسر استان اقدام کرده است.

کرمی‌نژاد بیان داشت: در این دو عنوان کتاب سعی شده است تا با استفاده از زبان کودکانه و بهره‌گیری از تصویرهای شاد و جذاب چرخه گردش آب در طبیعت و همچنین مشاغل مرتبط با آب به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی آموزش داده شود.

وی گفت: این دو عنوان کتاب با اشعاری از زهرا علمی و با تصویرگری مریم علمی در 12 صفحه و با تیراژ 8 هزار جلد به چاپ رسیده است که همزمان با بازگشایی مدارس در بین دانش‌آموزان سراسر استان توزیع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: شرکت آبفای استان با خلق یک شخصیت جدید و کودکانه به نام «آبان» سعی دارد تا با تولید داستان‌ها و اشعار جذاب و مرتبط با مفاهیم آب نقش مؤثرتری در فرهنگ‌سازی میان کودکان و دانش‌آموزان به عنوان صاحبان سرمایه‌های ملی در آینده ایفاء کند.

کرمی‌نژاد برنامه‌های متنوع آموزشی در مدارس استان، برگزاری جشن آب، برگزاری جشنواره نقاشی با محوریت صرفه‌جویی و نواختن زنگ آب در مدارس استان را از جمله فعالیت‌های این شرکت در راستای فرهنگ‌سازی به منظور نهادینه‌سازی مصرف بهینه آب در بین کودکان عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول