اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاوه:

استقبال از رهبری نشان از وفاداری مردم کرد به نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار پاوه گفت: حماسه بی‌نظیر استقبال مردم پاوه و اورامانات از رهبر معظم انقلاب اسلامی، وفاداری مردم کرد به رهبری و نظام را نشان می‌دهد.

استقبال از رهبری نشان از وفاداری مردم کرد به نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاوه، حسین خدرویسی در آستانه سالگرد سفر مقام معظم رهبری به پاوه با بیان اینکه استقبال مردم پاوه و اورامانات از رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه‌ای به‌ یاد ماندنی و شایسته تقدیر است، افزود: این حماسه بدان دلیل قابل تقدیر است که همه اقشار مردم حماسه‌ای خلق کردند که جهانیان را به حیرت و شگفتی واداشت.

فرماندار پاوه بیست و پنجم مهرماه سال 1390 را روزی تاریخی و ماندگار در تاریخ پاوه و اورامانات دانست و گفت: در روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم مهر سال گذشته تمام اورامانات‌نشینان با وسیله نقلیه و با پای پیاده خود را به شهر پاوه رساندند تا با رهبر محبوبشان دیدار کرده و عهدی دوباره در پایبندی به نظام و ولایت ببندند.

خدرویسی با اشاره به برکات فراوان سفر مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف مادی و معنوی و در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی برای شهرستان پاوه افزود: تصویب 67 پروژه در بخش‌های عمران شهری و روستایی با 307 میلیارد و 640 میلیون ریال اعتبار از برکات مادی این سفر پربار بوده است.

فرماندار پاوه در ادامه به برنامه‌های ستاد بزرگداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم جشن شکرگزاری سفر با حضور مردم و مسئولان و علمای شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در پاوه، برپایی نمایشگاه عکس سفر رهبر معظم انقلاب، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ویزیت رایگان بیماران در تمام مراکز بهداشتی و درمانی و رژه ناوگان تاکسی‌رانی در شهر پاوه از مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد در سالگرد سفر رهبری به این شهرستان است.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول