اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی

اختصاص 5 میلیارد تومانی اعتبار در سال 90 از محل سفر رهبری

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت: در سال 90‌، پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار از محل سفر رهبری برای اجرای 34 پروژه برای شهرستان ثلاث‌باباجانی اختصاص داده شد.

اختصاص 5 میلیارد تومانی اعتبار در سال 90 از محل سفر رهبری

رستگار یوسفی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری در 20 مهر ماه سال 90 به عنوان یک رویداد بزرگ برای همیشه در تاریخ پرافتخار استان کرمانشاه ثبت شد.

یوسفی ادامه داد: سفر رهبری به استان کرمانشاه برای مردم این خطه فرصتی بود که با ولی‌امر خود تجدید بیعت کنند و بار دیگر ولایت‌مداری خود را به جهانیان ثابت کنند.

وی تصریح کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در هر شهر و دیاری باعث بروز خیر و برکت، پیشرفت، نشاط فراوان و بی‌نظیر می‌شود و مردم استان کرمانشاه از حضور رهبر و رهنمودهای گوهربار ایشان استفاده لازم را بردند.

فرماندار ثلاث‌باباجانی افزود: سفر مقام معظم رهبری به استان برکات معنوی و مادی بسیار زیادی به همراه داشت که به طور قطع برکات معنوی آن ماندگارتر است.

وی ثمرات سفر رهبری را تسریع در روند توسعه مادی و معنوی استان کرمانشاه و شهرستان ثلاث‌بابا‌جانی دانست و گفت: در سال90‌، پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار از محل سفر رهبری برای اجرای 34 پروژه برای شهرستان ثلاث‌باباجانی اختصاص داده شد.

یوسفی با اشاره به برنامه‌هایی که در قالب تعهدات سفر رهبری بیان می‌شوند ادامه داد: 13 پروژه با اعتبار نهصد و پانزده میلیون تومان با پیشرفت 94.34 درصد در قالب تعهدات سفر رهبری برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رهبری برای شهرستان ثلاث‌بابا‌جانی تا سال 93 به طول خواهد انجامید تصریح کرد: در طول این چهار سال 67 پروژه با اعتبار 27 میلیارد تومان باید به بهره‌برداری برسد که این پیشرفت نشان از خیر و برکت سفر رهبری به استان است.

فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی با اشاره به چند پروژه شاخص از محل سفر رهبری افزود: احداث یک مدرسه 8 کلاسه در شهر تازآباد با اعتبار 425 میلیون تومان، اختصاص 500 میلیون تومان به شهرداری‌ها و چهار پروژه راه روستایی با اعتبار 600 میلیون تومان از پروژه‌های شاخص سفر رهبری هستند‌.

وی ایجاد سیستم آبیاری تحت‌فشار دشت‌قلعه بخش ازگله با اعتبار یک میلیارد تومان را در قالب مصوبات سفر رهبری معرفی کرد.

یوسفی با اشاره به اینکه در سال 90 از محل سفر رهبری پنج میلیارد و 500 میلیون تومان به شهرستان ثلاث‌با‌باجانی اختصاص داده شد گفت: یازده میلیارد و 800 میلیون تومان برای سال 91، نه میلیارد تومان برای سال 92 و هشت میلیارد و 300 میلیون تومان برای سال 93 اعتبار از محل سفر رهبری برای این شهرستان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول