اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر:

58 درصد اعتبارات کشاورزی بهشهر جذب شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 58 درصد اعتبارات تخصیصی بخش کشاورزی در بهشهر جذب شده است.

58 درصد اعتبارات کشاورزی بهشهر جذب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، غلام‌رضا قنبری عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال بهشهر با اشاره به سهم اشتغال یک‌هزار و 254 نفری جهاد کشاورزی در سامانه رصد اظهار داشت: تاکنون 24 درصد این رقم یعنی 300 نفر ثبت سامانه شده‌اند.

وی بیان کرد: سال گذشته سهم اشتغال جهاد کشاورزی شهرستان 845 نفر بود که بیشتر از تعهدات خود یعنی 895 نفر و به عبارتی 106 درصد ثبت سامانه رصد شده و مشغول به کار شدند.

دبیر کارگروه کشاورزی شهرستان بهشهر به آماری از میزان اعتبارات سال جاری بخش‌های مختلف کشاورزی پرداخت و گفت: ابلاغ کلی شهرستان در سال 91، مبلغ 5 میلیارد و 616 میلیون تومان بود که با احتساب ابلاغ استانی برای دو بخش مکانیزاسیون و اصلاح، جایگزینی و توسعه باغ، این رقم به 6 میلیارد و 264 میلیون تومان رسید.

قنبری با بیان اینکه 209 نفر برای دریافت تسهیلات معرفی به بانک شدند، تصریح کرد: از این مبلغ تاکنون 4 میلیارد و 8 میلیون تومان معادل 58 درصد جذب شده است.

وی درباره طرح‌های کشاورزی گفت: 16 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی به مبلغ 13 میلیارد و 180 میلیون تومان و سه طرح مربوط به نخبگان در قالب طرح‌های دانش بنیان به مبلغ 2 میلیارد تومان به تصویب رسید.

عضو کارگروه اشتغال بهشهر با اشاره به محروم بودن بخش یانه‌سر این شهرستان همچنین لزوم حصارکشی باغات برای جلوگیری از تخریب محصولات توسط حیوانات جنگلی اذعان کرد: از حدود 300 نفری که به بانک عامل معرفی شدند، پرونده 100 نفر برگشت خورد و دلیل آن مشکل وثیقه و بدهی بانکی بود.

وی افزود: بیشتر پرونده‌ها مربوط به متقاضیان بخش یانه‌سر است که در حال جایگزین کردن افراد دیگری هستیم.

به گزارش فارس، بخش‌های دام و طیور، اصلاح، جایگزینی و توسعه باغ، گلخانه، مکانیزاسیون، صنایع، شیلات، دامپزشکی، ترویج و منابع طبیعی از بخش‌های 9 گانه‌ای هستند که تسهیلات و حمایت‌های سازمان جهاد کشاورزی به آنها تعلق می‌گیرد. 

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول