اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد

احداث کارخانه شیره خرما در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره جهاد کشاورزی دشتستان از احداث کارخانه شیره خرما و تولیدات حاشیه‌ای آن در دشتستان خبر داد.

احداث کارخانه شیره خرما در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حسین قیصری شامگاه چهارشنبه در نشست کارگروه کشاورزی دشتستان اظهار داشت: کشاورزی در سال تولید ملی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید در این مسیر تلاش بیشتری کنیم.

وی افزود: دشتستان دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه کشاورزی است و رشد و رونق کشاورزی در این منطقه مستلزم برنامه‌ریزی است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی دشتستان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده این نهاد در زمینه‌های مختلف کشاورزی خاطر نشان کرد: اصلاح باغات، احداث گلخانه‌ها، برقی کردن چاه‌های آب کشاورزی و حمایت از کشاورزان از جمله این اقدامات است.

قیصری از احداث کارخانه شیره خرما و تولیدات حاشیه‌ای آن در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: امیدوار هستیم شاهد رشد و توسعه صنایع بسته‌بندی و صنایع تبدیلی خرما باشیم.

وی اضافه کرد: احداث سردخانه 500 تنی، احداث جوجه‌کشی 30 هزار قطعه‌ای و ... نیز از دیگر طرح‌های در دست اجراست.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان نیز در این نشست به لزوم احداث یک کشتارگاه مدرن در شهرستان اشاره کرد و گفت: باید در برازجان مرکز دشتستان کشتارگاه ایجاد شود تا مشکل توزیع نادرست گوشت در این شهرستان حل شود.

ابوالقاسم محمدزاده افزود: کارخانه‌های آرد ما قدیمی هستند و نیاز به توسعه دارند، این کارخانه باید بازسازی و توسعه پیدا کند تا بتواند آرد بهتری عرضه کند که جا دارد همکاری لازم برای ارائه تسهیلات با آنها صورت پذیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان یادآور شد: ایجاد کارخانه کنسرو آلوئه‌ورا در برازجان می‌تواند اشتغال‌زایی خوبی در بر داشته باشد و از محصول آن هم استفاده خوب کرد که پیشنهاد می‌کنم این طرح مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول