اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی میراث فرهنگی کرمان عنوان کرد

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در جشنواره ملی خرما

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان کرمان در حاشیه جشنواره ملی خرمای بم دایر است.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در جشنواره ملی خرما

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی افضلی امروز در حاشیه برپایی جشن خرما در ارگ جدید بم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری جشنواره ملی خرما اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان کرمان در حاشیه جشنواره ملی خرمای بم دایر است.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه حدود 40 غرفه صنایع دستی و سوغات استان کرمان و محصولات مرتبط با خرما را به بازدید کنندگان عرضه می‌کنند.

افضلی افزود: جشنواره ملی خرما از ساعت هشت صبح امروز 20 مهر ماه در دو بخش علمی و تفریحی در شهرستان بم برپا است و تا پایان امروز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: بخش نخست جشنواره، همایش علمی خرما از ساعت هشت تا 16 در محل ارگ جدید بم با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، صاحب‌نظران، تولیدکنندگان و صادرکنندگان خرما با هدف تبادل اطلاعات و تجربیات برگزار می‌شود.

افضلی گفت: بخش دوم و تفریحی این جشنواره در قالب برنامه‌های شاد و مفرح از جمله اجرای موسیقی زنده، جنگ شادی و ... در محل ورزشگاه دارالصابرین بم ادامه می‌یابد.

وی اذعان داشت: میهمانان بعد از اتمام کار همایش علمی از ارگ قدیم بم بازدید کرده و در جریان آخرین پیشرفت‌های مرمت و بازسازی این مجموعه تاریخی قرار می‌گیرند.

به گزارش فارس، جشنواره ملی خرما با همکاری استانداری کرمان، فرمانداری بم، اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان، ادارات کل جهاد کشاورزی استان کرمان و ... به مدت یک روز در ارگ جدید بم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول