اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم:

زمینه‌های خوبی برای توسعه پینگ‌پنگ در قم فراهم است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: زمینه‌های خوبی در قم برای رشد جایگاه ورزش پینگ‌پنگ وجود دارد.

زمینه‌های خوبی برای توسعه پینگ‌پنگ در قم فراهم است

عباس اشعری امروز در حاشیه آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته برتر پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با این وجود هنوز هم تمام تلاش ما این است که این رشته ورزشی در قم به جایگاه بهتری برسد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در قم در اولویت مهم‌ترین برنامه‌های چند سال اخیر قرار گرفته است اضافه کرد: سیاست کلی هیئت پینگ‌پنگ این بوده تا ورزش پینگ‌پنگ در سطح قم در هر دو بخش مردان و بانوان تمام رده‌های سنی ارتقا یابد.

اشعری با بیان اینکه بر اساس چشم‌انداز این هیئت افزایش چند برابری ورزشکاران این رشته هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است تصریح کرد: بر همین اساس توانسته‌ایم استعدادهای خوبی را شناسایی کرده و با قدرت در لیگ‌ها و مسابقات قهرمانی کشور حضور یابیم.

وی محدودیت‌های مالی و اعتبارات اختصاصی این رشته را یکی از مشکلات هیئت دانست و یادآور شد: البته این مشکل امسال برای تمام رشته‌ها و هیئت‌های ورزشی وجود داشته و هیئت پینگ‌پنگ نیز از این قائده مستثنی نیست و ما با جدیت به کار خود ادامه داده‌ایم و اکنون میزبان دور برگشت لیگ برتر پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور هستیم.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم اظهار امیدواری کرد تا در جریان رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور پینگ‌پنگ‌بازان قم از تجربه مصاف با حریفان برای افزایش توانمندی خود و رشد و توسعه ورزش پینگ‌پنگ استان تلاش کنند.

وی وضعیت پینگ‌پنگ در قم را مثبت ارزیابی و بیان کرد: پینگ‌پنگ در استان قم رشد چشمگیری در جذب ورزشکاران سازمان یافته و همچنین حضور بانوان و آقایان استان در لیگ‌های کشور داشته که این مهم از جمله اقدامات مؤثر هیئت در راستای توسعه این رشته ورزشی به شمار می‌رود.

اشعری بیان داشت: در طول سال برنامه‌های متنوعی در استان در قالب جشنواره‌های ورزشی و همچنین رقابت‌های قهرمانی استان قم در نظر می‌گیریم تا چهره‌های جدیدی را در این رشته شناسایی کرده و همچنین تجربه نیروهای رده‌های سنی بالاتر را افزایش دهیم تا در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور پرتوان ظاهر شویم.

دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته برتر پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور از صبح امروز به مدت دو روز در سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم و با رقابت شش تیم مدعی آغاز شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول