اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم:

پینگ‌پنگ‌بازان توانمندی را به تیم ملی معرفی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: امسال در مسابقات لیگ برتر و پیکارهای قهرمانی کشور پینگ‌پنگ‌بازان مستعد و توانمندی را به تیم‌های ملی معرفی خواهیم کرد.

پینگ‌پنگ‌بازان توانمندی را به تیم ملی معرفی می‌کنیم

محمد عموییان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در سال جاری نیز همچون سال‌های قبل حضور موفق در مسابقات لیگ و همچنین پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی کشور را در اولویت برنامه‌های هیئت قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: نخستین برنامه پینگ‌پنگ‌بازان قمی برای نشان دادن توانمندی‌های قم در این رشته حضور در مسابقات فصل جدید لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور بود که دور رفت را با کسب عنوان نایب قهرمانی به پایان رساندیم.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: تیم نونهالان و نوجوانان هیئت پینگ‌پنگ قم در گروه دوم مقدماتی مسابقات امسال لیگ برتر با تیم‌های مطرحی همچون نفت و گاز گچساران، پتروشیمی بندر امام و دو نماینده بانه هم‌گروه است.

وی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور یادآور شد: در تلاش برای راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، ‌12 تیم حاضر در لیگ امسال در دو گروه شش تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

عموییان یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ در جلسه‌ای که با 12 تیم شرکت کننده در رقابت‌های لیگ برتر نونهالان و نوجوانان برگزار شد، سرپرستان تیم‌ها موافق بودند که میزبانی در چهار شهر مختلف باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در نهایت مسابقات گروه نخست به خوبی به صورت متمرکز و با میزبانی سنندج برگزار شد و مسابقات گروه دوم نیز در همدان به انجام رسید که تیم اعزامی هیئت پینگ‌پنگ استان قم در گروه نخست در سنندج با حریفان خود رقابت کرد.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم تصریح کرد: این تقسیم‌بندی ربطی به بعد مکانی نداشت مثلاً تیمی از جنوب به همدان رفت و رقابت‌های خود را در این استان برگزار کرد.

وی اذعان داشت: در رقابت‌های سال گذشته تیم‌های نفت و گاز گچساران، نفت آبادان و هیئت لرستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و البته امسال تیم قم یکی از مدعیان قهرمانی است.

عموییان خاطر نشان کرد: دور برگشت این رقابت‌ها نیز در دو شهر برگزار خواهد شد که بر این اساس تیم ‌قم میزبان پینگ‌پنگ‌بازان گروه نخست است و خرم‌آباد نیز میزبان برگزاری رقابت‌های گروه دوم خواهد بود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول