اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان قم خبر داد

عرضه محصولات مؤسسات قم در بازارچه مجازی پست

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان قم از عرضه محصولات برخی مؤسسات و نهادهای قم در بازارچه مجازی پست خبر داد.

عرضه محصولات مؤسسات قم در بازارچه مجازی پست

محمدحسین رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به راه‌اندازی سرویس تجارت الکترونیک برای اداره پست اظهار کرد: این سیستم امکان خرید اینترنتی را برای متقاضیان فراهم می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: سرویس تجارت الکترونیک با مشارکت 23 شرکت در قالب 8 هزار فروشگاه فعالیت کرده و خریداران با ورود به بازارچه‌های مجازی از طریق اینترنت در زمینه درخواست، انتخاب کالا و ارسال آن اقدام می‌کنند.

مدیرکل پست استان قم با اشاره به اهداف سرویس تجارت الکترونیک گفت: صرفه‌جویی در وقت و هزینه هم‌وطنان، دارا بودن سطح امنیتی بالا و فراهم کردن امکان خرید در تمام استان‌های کشور برای متقاضیان از مزایای این سیستم است.

وی خاطر نشان کرد: 2 میلیون خرید اینترنتی در سطح کشور در سال گذشته صورت گرفت ولی این میزان تا 100 برابر قابل افزایش است.

رحیمی عنوان کرد: مبلغ کالاها به دو طریق کارت اعتباری در هنگام سفارش یا پس از رساندن بسته دریافت می‌شود و به حساب فروشگاه واریز می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت پست با نهادهایی مانند مؤسسه اسرا، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و بوستان کتاب قراردادی منعقد کرده که محصولات خود را در بازارچه مجازی به فروش می‌رسانند.

مدیرکل پست استان قم خاطر نشان کرد: متقاضیان از طریق این بازار می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز کالای مورد نظر خود را سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان و در هر نقطه کشور این کالا را دریافت کرده و بهای آن را پرداخت کنند.

وی عنوان کرد: شرکت پست با در اختیار داشتن گسترده‌ترین شبکه حمل و نقل و توزیع در سطح شهرها و روستاهای کشور و با استفاده از سرویس‌های متنوع پستی کالاهای خریداری شده در بازار را بیمه کرده و به متقاضیان تحویل می‌دهد.

رحیمی خاطر نشان کرد: خریداران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.ebazar.post.ir نسبت به خرید یا بهره‌مندی از خدمات دیگر اقدام کرده و سپس کد رهگیری به منظور پیگیری به آنها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول