اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست جیرفت:

27 هزار رکورد کد پستی در جیرفت به‌هنگام‌سازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست شهرستان جیرفت گفت: تاکنون تعداد27 هزار رکورد کد پستی به‌هنگام‌سازی و قابل ارائه به شهروندان شده است.

27 هزار رکورد کد پستی در جیرفت به‌هنگام‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدرضا واحدی صبح امروز در بازدید فرماندار از اداره پست شهرستان جیرفت اظهار داشت: پست از گذشته تاکنون نقش غیر قابل انکاری در جوامع ایفا کرده است.

وی افزود: مهم‌ترین اهداف کلان پست در پایان برنامه پنجم توسعه دستیابی به ترافیک 23 مرسوله، کسب سود خالص پنج درصد، افزایش بهره‌وری هشت درصد، دستیابی به رضایت مشتری 85 درصد و اتوماسیون و مکانیزاسیون عملیات اداری و اجرایی 80 درصد است.

واحدی با اشاره به عملکرد سال گذشته اداره پست شهرستان جیرفت تصریح کرد: این اداره با دارا بودن 73 واحد پستی در سطح شهر مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی ابراز داشت: از این تعداد دو واحد پست دولتی، 20 دفتر خدمات ارتباط شهری، 39 دفتر خدمات ارتباطی روستایی و 12 نمایندگی پستی است.

واحدی عنوان کرد: پوشش مساحتی هر واحد پستی 178 کیلومتر مربع و پوشش جمعیتی هر واحد پستی 4 هزار و 664 نفر است.

رئیس اداره پست شهرستان جیرفت گفت: در نیمه نخست سال جاری جابه‌جایی 471 هزار و 636 فقره مرسوله پستی را داشتیم که از این تعداد 122 هزار و 966 فقره مرسوله از شهرستان صادر و 348 هزار و 670 فقره مرسوله به شهرستان جیرفت وارد شده است.

واحدی با بیان اینکه کد پستی 10 رقمی یکی از الزامات زندگی شهروندان در مراجعه آن‌ها برای انجام کارهای روزمره زندگی است، خاطرنشان کرد: اداره پست شهرستان جیرفت با درک این مهم در سال جاری طرح به‌هنگام‌سازی و بازنگری کد پستی 10 رقمی در سطح شهرستان را به اجرا گذاشته است.

وی اذعان داشت: در بحث نصب صندوق پستی درب منازل برای رفاه حال شهروندان در دریافت به‌موقع و سالم مرسولات پستی و سهولت کار کارکنان نامه‌رسان با استقبال و همکاری شهروندان تاکنون موفق به نصب تعداد 13 هزار صندوق شده‌ایم.

واحدی بیان داشت: تاکنون تعداد 27 هزار رکورد کد پستی به‌هنگام‌سازی و قابل ارائه به شهروندان شده است.

وی با اشاره به اینکه در مناطق روستایی با همکاری بخشداران و دهیاران این کار در حال اجرا است، اظهار داشت: تا پایان سال تمام مناطق روستایی دارای کد پستی 10 رقمی می‌شوند.

واحدی تصریح کرد: این اداره به عنوان پیشخوان خدمات دولت و انجام امور نیابتی سایر اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی در حال حاضر علاوه بر همکاری با دستگاه‌های دولتی در باجه‌های خود در حال ارائه خدمات مرتبط با کار دستگاه‌های مربوطه است.

وی افزود: اداره پست با راه‌اندازی بازار الکترونیک بستر مناسب و قابل توجهی را برای معرفی و شناساندن کالاها و خدمات تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان فراهم کرده است و آمادگی لازم برای در اختیار گذاشتن این بستر مناسب به متقاضیانی که قصد استفاده از این بازار وسیع و گسترده را دارند، دارد.

واحدی با بیان اینکه ثبت لحظات شیرین و فراموش‌نشدنی زندگی افراد برای آن‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است، اما حفظ و نگهداری ان نیازمند ابزار و لوازم خاصی است، عنوان کرد: این اداره با راه‌اندازی سرویس تمبر شخصی و کارت پستال آمادگی لازم برای ثبت‌ و ماندگاری لحظه‌های به یاد ماندنی را دارد.

وی ابراز داشت: ثبت‌نام اینترنتی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اداره پست با راه‌اندازی بستر مناسب کار آماده ارائه خدمات به شهروندان است تا در محل و بستر اینترنتی امن و با آرامش خاطر و به دور از هر دغدغه‌‌ای نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول