علی دباغیان امیری امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در آمل ابراز داشت: در شش ماه نخست سال 91 این اداره توانست رتبه نخست کسب درآمد مناسب و ارتقای کیفیت خدمات مازندران را از آن خود کند.
این مسئول با اعلام اینکه 71 دفتر خدمات پستی و ICT روستایی در این شهرستان فعالیت دارند، بیان داشت: 30 دفتر خدمات ارتباط شهری نیز در آمل مشغول به کار هستند.
دباغیانامیری با اعلام اینکه در سال جاری سه عملکرد مهم در این شهرستان داشتیم، افزود: راهاندازی پست ویژه که کار پستی استان و شهرستانها را انجام میدهد نخستین اقدام ما بود و در گام دوم با پست قضایی کار انگشتنگاری و سوء پیشینه با سرعت بالا و دیجیتالی در این اداره انجام میشود.
وی با اشاره به ترافیک مراسلاتی در این شهرستان از ارسال محصولات به صورت دیجیتال خبر داد و تصریح کرد: تاکنون تعداد ترافیک صادره ما در این شهرستان 2 میلیون و 410 هزار 308 فقره بوده که در مقابل 2 میلیون و 825 هزار و 340 فقره ترافیک وارده گزارش شده است.
رئیس اداره پست شهرستان آمل با اعلام اینکه همه دستگاههای نقلیه این اداره که کار نقل و انتقال پستی را انجام میدهند مجهز به سیستم GPS هستند، اذعان داشت: این اداره هماکنون به عنوان پیشخوان دولت عمل کرده و ارتباط تنگاتنگی با ادارات دولتی و خصوصی دارد.
دباغیانامیری با بیان اینکه 76 هزار و 844 فقره مرسولات ویژه در سال جاری با فناوری جدید پست ویژه ارسال شد، عنوان کرد: با مشارکت مردم و مسئولان در آیندهای نزدیک برای رفاه حال عموم مردم خدمات بهتری را برای ارسال و دریافت مرسولات در نظر داریم.
انتهای پیام/ن۲۰