اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست آمل خبر داد

وجود 2.5 میلیون فقره ترافیک پستی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست شهرستان آمل گفت: تاکنون تعداد ترافیک صادره پستی در این شهرستان دو میلیون و 410 هزار 308 فقره بوده که در مقابل دو میلیون و 825 هزار و 340 فقره ترافیک وارده گزارش شده است.

وجود 2.5 میلیون فقره ترافیک پستی در آمل

علی دباغیان امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل ابراز داشت: در شش ماه نخست سال 91 این اداره توانست رتبه نخست کسب درآمد مناسب و ارتقای کیفیت خدمات مازندران را از آن خود کند.

این مسئول با اعلام اینکه 71 دفتر خدمات پستی و ICT روستایی در این شهرستان فعالیت دارند، بیان داشت: 30 دفتر خدمات ارتباط شهری نیز در آمل مشغول به کار هستند.

دباغیان‌امیری با اعلام اینکه در سال جاری سه عملکرد مهم در این شهرستان داشتیم، افزود: راه‌اندازی پست ویژه که کار پستی استان و شهرستان‌ها را انجام می‌دهد نخستین اقدام ما بود و در گام دوم با پست قضایی کار انگشت‌نگاری و سوء پیشینه با سرعت بالا و دیجیتالی در این اداره انجام می‌شود.

وی با اشاره به ترافیک مراسلاتی در این شهرستان از ارسال محصولات به صورت دیجیتال خبر داد و تصریح کرد: تاکنون تعداد ترافیک صادره ما در این شهرستان 2 میلیون و 410 هزار 308 فقره بوده که در مقابل 2 میلیون و 825 هزار و 340 فقره ترافیک وارده گزارش شده است.

رئیس اداره پست شهرستان آمل با اعلام اینکه همه دستگاه‌های نقلیه این اداره که کار نقل و انتقال پستی را انجام می‌دهند مجهز به سیستم GPS هستند، اذعان داشت: این اداره هم‌اکنون به عنوان پیشخوان دولت عمل کرده و ارتباط تنگاتنگی با ادارات دولتی و خصوصی دارد.

دباغیان‌امیری با بیان اینکه 76 هزار و 844 فقره مرسولات ویژه در سال جاری با فناوری جدید پست ویژه ارسال شد، عنوان کرد: با مشارکت مردم و مسئولان در آینده‌ای نزدیک برای رفاه حال عموم مردم خدمات بهتری را برای ارسال و دریافت مرسولات در نظر داریم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول