اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی بویین زهرا خبر داد

راه‌اندازی سامانه ارسال بلوتوث در کتابخانه‌های بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بویین زهرا گفت: شهروندان این شهرستان می‌توانند با حضور در کتابخانه‌ها جدیدترین نرم‌افزارها و سیستم‌های کتابخوانان حرفه‌ای را بر روی گوشی‌های خود دریافت کنند.

راه‌اندازی سامانه ارسال بلوتوث در کتابخانه‌های بویین زهرا

علی بالایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به راه‌‌اندازی سیستم ارسال بلوتوث رایگان در کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: شهروندان و مخاطبان کتاب می‌توانند با حضور در صحن کتابخانه جدید‌ترین نرم‌افزار‌ها و سیستم‌های کتابخوانان حرفه‌ای را بر روی گوشی‌های همراه خود دریافت کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا با اشاره به لزوم تنوع در تجهیز کتابخانه‌ها اضافه کرد: تقسیم کتاب‌ها به حوزه‌های گوناگون فرهنگی، سیاسی، دینی و اجتماعی در جذب مخاطبان ضروری است.

وی با بیان اینکه توسعه شبکه کتا‌بخوانان حرفه‌ای در این شهرستان با جدیت پیگیری می‌شود، اضافه کرد: ظرفیت بالای جوانان شهرستان بویین زهرا در گسترش حوزه‌های نشر و تولید آثار و محتواهای فرهنگی می‌تواند الگویی ارزشمند برای تلاش بیشتر مسئولان باشد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: ترمیم و نوسازی طرح‌های عمرانی فرهنگی مربوط به کتابخانه‌ها در شهرستان بویین زهرا جدی است.

بالایی با اشاره به برگزاری مسابقات و دوره‌های مختلف برای اعضا و شهروندان بویین زهرا تصریح کرد: ماهانه به طور متوسط بیش از 15 مسابقه فرهنگی هنری به صورت مجازی در کتابخانه‌های عمومی بخش‌های مختلف شهرستان بویین زهرا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین 15 مسابقه نیز به طور مکتوب در کتابخانه‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: برپایی جلسات متعدد بررسی مشکلات و موانع کتابخانه‌ها به طور مستمر با حضور فرماندار بویین زهرا و دیگر مسئولان شهری برگزار می‌شود.

بالایی خاطر‌نشان کرد: تداوم اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله دغدغه‌های مهم و حساس مراکز فرهنگی به ویژه کتابخانه‌ها است.

وی تصریح کرد: ترویج کتابخوانی در مدارس لازم است و باید با همکاری مربیان و فرهنگیان پیگیری شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول