اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان:

همایش و جشنواره اسکیت در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: همایش و جشنواره اسکیت ویژه آقایان و بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود.

همایش و جشنواره اسکیت در اصفهان برگزار می‌شود

علیرضا ذوالقدرشجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، همایش اسکیت ویژه آقایان را جمعه هفته آینده و همچنین جشنواره اسکیت نمایشی ویژه بانوان را نیز در همین روز برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه به برگزاری کلاس مربیگری اسکیت هاکی درجه سه اشاره کرد و افزود: این کلاس در دهه نخست آبان ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان با بیان اینکه چهار سال است هیئت برتر کشور هستیم، افزود: تیم اسکیت سرعت نونهالان و نوجوانان استان در رقابت‌های لیگ باشگاهی کشور که در طی چند وقت گذشته برگزار شد توانست رتبه نخست این رقابت‌ها را کسب کند که اردیبهشت سال 1392 نیز به مسابقات کره جنوبی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: دو نفر از بانوان اسکیت‌باز اصفهانی نیز به نام‌های سعیدی و سمانه ناظری به عضویت تیم ملی درآمدند که به مسابقات آسیایی چین اعزام و صالح رشیدی در رده سنی جوانان تا دو ماه دیگر در رشته سرعت به رقابت‌های آسیایی اعزام می‌شوند.

شجاعی با بیان اینکه اسکیت اصفهان حرف نخست را در کشور می‌زند افزود: در رقابت‌های دسته‌جات آزاد سرعت کشوری توانستیم شش مدال کسب کنیم و چهار نفر نیز از استان به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول